Dames, Lily is nu bijna 10 maanden, sliep altijd van 19:30 uur tot 19:30 uur, en de laatste 1.5 week is mevrouwtje al om 05:00 uur wakker. Soms vroeger. Het is dan nog donker buiten, maar ze is klaarwakker. Als ik haar speentje in haar mond wil doen (is dan uit haar bedje gevallen) dan wordt ze driftig en gaat ze het keihard gillen. Het huis is te klein.... Dus wat doe ik dan, ik geef maar een fles. Is dit wel goed, ik wil voorkomen dat ze hier een gewoonte van gaat maken namelijk. Daarna gaat ze (over het algemeen) wel weer gewoon slapen. Zijn er meerdere dames die dit ook hebben? Wellicht een sprongetje? We zijn 2 weken geleden teruggekomen uit Italie. We hebben op een camping gestaan waar ze van iedereen heeeeeel veel aandacht heeft gekregen. Nu dus weer thuis. Misschien komt het hier ook door? Kari
het kan inderdaad een sprongetje zijn. Op deze leeftijd groeien ze natuurlijk nog hard, misschien heeft ze inderdaad honger. Wanneer krijgt ze de laatste keer te eten voordat ze gaat slapen en wat? Misschien is het een idee haar iets van papje ofzo te geven voor het slapen gaan, dat ze dan misschien langer slaapt? tja en aandacht is natuurlijk altijd leuk. Gaat ze huilen om 5u? Als ze gewoon wat kletst, kun je misschien ook afwachten of ze weer in slaapvalt, zonder dat je gaat kijken..... succes twinny
Hmmm, die slaapt wel erg lang hoor 8) ! Verder zou ik haar gewoon smorgens wat melk geven of een hele fles of een klein flesje, tja gewoon waar ze tevreden mee is. Mi heeft ze gewoon honger, zeker omdat ze na de melk weer verder gaat slapen. Als ze wakker bleef was het mi niet van de honger dat ze wakker werd maar was ze gewoon 'uit geslapen'. Liefs, Hanneke!
Ja ik ben ook wel een beetje verwend hè? Ze krijgt om 19:30 uur haar laatste fles. Net zoals altijd en gaat daarna slapen. Dat wordt soms ook wel 's 20:00 uur. Ze wordt niet echt huilend wakker, meestal zit ze te spelen, maar dan gaat ze zich blijkbaar vervelen en dan gaat huilen..... Als ik dan haar kamertje binnenkom is ze heel enthousiast en gaat ze spartelen van blijdschap. Blijkbaar denkt ze dat ze al op kan staan. Mama vind 05:00 uur nog een beetje te vroeg dus probeer ik haar speentje in haar mondje te doen en haar te laten liggen. Dat gaat dus niet meer.... Dit heeft ze echt nooit gedaan, vandaar dat ik niet weet wat nou wijsheid is met die fles. Pap heeft ze nooit lekker gevonden, hier gaat ze van kokhalzen dus dat is 's avonds ook geen optie. Alvast bedankt meiden. Kari
Hier ook een vroege vogel maar altijd al geweest. niks aan te doen en helaas ook niet te veranderen we krijgen het er niet in . ik ben het nu zo gewend dat ik om half 6 wakker dat in al die weken in het ziekenhuis ik ook standaard om half 6 wakker was en klaar wakker. Ik kan je geen tips geven Daan heeft altijd een auto in bed liggen hij is soms eerder wakker maar zijn huiltje is op half 6 gemaakt haha