Pijn in m'n boobs is ineens weg.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nenci, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nenci

Nenci Lid

7 mei 2008
    49
    0
    0
    Hallo.

Ik ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger. Tot gisteren had ik nog pijn in mijn borsten, maar vandaag bijna niet meer.
    Ik voel me zo onzeker omdat de vorige keer toen het misging ik ook al een paar dagen geen pijn meer in mn borsten had.
    Wanneer stopte bij jullie de pijn?

Gr Nenci.

2. Laus85

Laus85 Actief lid

7 nov 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    Ik heb ook best veel last gehad maar vorige week werd het ineens minder, nu sinds gister merk ik dat het weer meer pijn gaat doen.

Up's en downs's dus..

Liefs

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

bij mij wisselt het ook heel sterk iedere paar dagen, dus het hoeft niet per se een mk te betekenen. wel kan ik me goed voorstellen dat je gezien je ervaring er erg onzeker van wordt. veel sterkte!

4. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik heb dat ook steeds.. nu weer wel last ervan en een paar dagen geleden niet..

5. karola24

karola24 Niet meer actief

bij mij was het ook ineens weg hoor bij een week og 9 d8 ik? dat hoeft dus niks te beteknen:)

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Was bij mij ook ineens een dag of 2 weg ook zo rond de 6 weken, ik in de stress maar schijnt dat je ook te maken hebt met hormoonschommelingen dus de ene keer heb je meer last dan de andere keer dus niet niet teveel zorgen maken.

7. Lobbi

Lobbi Lid

28 dec 2008
    28
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb het nu ook...gisteren nog heel gevoelig en gespannen. Vandaag nergens last van! Ik word er erg onzeker van. Zeker omdat ik idd vaker heb gelezen dat het kan duiden op een mk. Ik probeer positief te blijven denken, maar met moeite...
    Laten we ervan uit gaan dat het hormoonwisselingen zijn...

Houd me op de hoogte ok? Dat is wel "fijn", iemand met hetzelfde kwaaltje...

Sterkte!
    Liefs,
    Lobbi

8. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    herkenbaar..
    Bij mij is t ook vrij plots een heel stuk minder.. Ik heb dagen gehad dat als ik 's avonds de bh met moeite af deed, omdat t dan juist erg pijn deed. ( vooral aan de buitenkanten) nu zit de pijn ( meer naar gevoel) meer in mn borsten..

9. Nenci

Nenci Lid

7 mei 2008
    49
    0
    0
    De pijn is weer op zn terugkomst.
    Gelukkig gaat ook nog alles goed.
    Jeetje wat kun je je dan toch een zorgen maken.

10. Shel

Shel Actief lid

27 okt 2008
    136
    0
    0
    Regio Utrecht
    hoihoi, het is heel herkenbaar. Aan het begin van de zwangerschap deden ze enorm zeer, vooral aan de zijkanten. Een week of 2 á 3 geleden was de pijn ineens weg. heel vreemd. Sinds een week zijn de tepels vooral erg gevoelig, en jeuken als een gek. Zal er vast allemaal bijhoren.

Liefs

11. Jillie

Jillie Lid

23 aug 2008
    20
    0
    0
    Herkenbaar hoor, en het hoeft zeker geen slecht nieuws te zijn.
    Ook bij mij deden ze de eerste weken behoorlijk pijn. Vanaf een week of 8 is de pijn weggegaan en sindsdien heb ik ze niet meer gevoeld. :)

12. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hier vandaag ookw eer minder, had ik 2 weken geleden ook een paar dagen. Tepels jeuken inderdaad wel heel erg.

Deel Deze Pagina