Hoi, Ik ben dus Urban nieuw hier. Ben 35 jaar en sinds maart gestopt. 2006 gaat een heel apart jaar worden voor mij. Mijn vriend woont in het buitenland en werkt voor een nederlands bedrijf. Is ook nederlander. Na toch wel een korte periode vroeg of ik bij hem wilde komen wonen betekende een grote verandering voormij een nieuw leven opbouwen in een vreemd land. Heb een aantal slechte jaren gehad niet echt gevonden wat ik zocht en nu komt er rust. Na even nadenken heb ik idd besloten te gaan ben toe aan een nieuwe uitdaging. Inpakken en verkopen is begonnen. Grootste stress is voorbij nu ga ik aan andere dingen denken. Onder andere denken we aan een gezinnetje te beginnen. Tot een paar maanden geleden moest ik er niet aan denken kinderen om mij heen maar toch ook door de omstandigheden en het beeld wat ik heb hoe ik het wil is het vrij snel omgeslagen. Spontaan ben ik gestopt na mijn laatste bezoek aan mijn vriend. Mijn moeder was erg blij dat ik toch kinderen wilde mijn broer heeft er 2 maar van haar eigen dochter is toch anders. Ik heb geen haast we zien wel. Toch hoopt hij dat ik snel zwanger ben zodat hij het nodige kan regelen om het daar makkelijk te maken voor mij. Vooruitzichten zijn goed kan het niet beter krijgen. Ik heb mij nooit beziggehouden met kinderen dus nu komen er veel vragen in mijn op maar ook zorgen. Ik hoop dat ik hier die vragen kwijt te kunnen en geluk te kunnen delen dat het allemaal goed en fijn verloopt.
Weetje ene kant wil ik dat wel graag aan de andere kant als het raak is zal ik eerder moeten verhuizen of hierblijven. Zou het niet leuk vinden de zwangerschap te doorlopen zonder hem. Het is zo dubbel. Planning is 1 december weg uit NL.
jeetje zeg dat is idd heel spannend wat jou te wachten staat fijn dat je je rust hebt gevonden ik hoop dan ook dat jullie wens snel in vervulling zal gaan suk6 met de laatste afwikkelingen ivm je verhuizing en veel pelzier op het forum
Spannend allemaal! Amerika is helemaal geweldig, maar wel een grote stap natuurlijk. Ik hoop dat jullie snel samen een gezinnetje mogen vormen!