Ergens anders slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door thewiz, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thewiz

thewiz Actief lid

27 jun 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Mijn meisje slaapt alleen thuis goed. Ergens anders doet ze dat niet. Dan gaat ze eerst 1 a 2 uur echt overstuur liggen huilen. Terwijl ik toch haar knuffeltjes, speentje, slaapzakje en muziekje mee neem. Dus als we samen ergens anders logeren is het altijd een ramp. Ook slaapt ze nooit in de buggy, autostoeltje enzo. Wie heeft hier ervaring mee? En tips?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hier precies hetzelfde, ik lees mee voor de tips ;)
    ik ga er vanuit dat het vanzelf makkelijker wordt, mijn meisje is ook nog wel erg jong.

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Lisanne slaapt ook niet overal even makkelijk. Ik heb al wel haar campingbedej in hara kamer gezet, daar probeer ik haar wel even in te laten slapen. We gaan in september op vakantie en dan moet ze er ook in slapen.

4. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

9 jun 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Thuis gaat het idd prima als ik haar naar bed breng.
    Wanneer ze ergens anders slaapt, laat ik haar door iemand anders naar bed brengen (Wel iemand die bekend voor haar is: oma ofzo).
    Dan gaat het wel goed!
    Misschien eens proberen?
    Succes!

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Even gekopieerd uit een ander topic wat hier op lijkt:

Hoi,

Wat vervelend zeg. Misschien heb ik een paar tips voor je...
    1. leg iets wat naar jou ruikt in de wagen bij hem (een t-shirt of lapje wat bijvoorbeeld bij je in de bed heeft gelegen)
    2. Oefenen met het campingbedje. Probeer 'm thuis eens uit, bijvoorbeeld met een slaapje overdag. Maak bijvoorbeeld het bedje overdwars op daarmee maak je het bedje een stuk kleiner.
    3. een muziekdoosje wat je thuis hebt, ook gebruiken bij uit logeren gaan.

Sommige kindjes zijn gewoon erg gevoelig voor prikkels van buiten en daar doe je dan niet zoveel aan.

Veel sterkte

Deel Deze Pagina