Hoi, We zijn in verwachting van een jongetje ! Ik heb 2 namen die ik mooi vind die erg op elkaar lijken. Hou even in gedachte dat mijn man Jan heet. Ik vind Julian en Julien erg mooi. Maar heb schrik dat Julian te erg op Jan gaat lijken... Wat denken jullie?
Kies de naam die jullie het mooiste vinden. Julian en Jan lijken wel op elkaar maar ik vind het niet storend. Persoonlijk vind ik Julian leuker
Beste vriend van mij heet Julian! Topvent en een topnaam! Alleen maar positieve ervaringen mee. Ik vind het trouwens helemaal niet lijken op Jan haha Succes!
ik vind julian wel leuk juist en dat het op jan lijkt is toch niet erg .. vind dat juist een toffe naam. Zou mn jongetje zo jan of kees kunnen noemen, juist omdat niemand meer zijn kind zo noemt en vind het juist stoere namen! Julian wordt toch afgekort naar juul denk ik . maar, ik stem op julian!
Aah lastig...! Met zo goed als 50/50 gevoel kies ik voor Julian. En ik vind het ook zeker niet storend dat het wat op je mans naam lijkt.
Bedankt allemaal voor de reacties! Beide namen zouden dan engels uitgesproken worden. Maar Julian blijkt duidelijk een voorkeur te hebben hier