Oke en ik ben ook schuldig! Maar dan wel alleen de grote aanbiedingen zoals de wipper die ik zoooo graag wilde hebben!
Schuldig! Ik heb 1 ding gekocht... Zo'n schattig pappa is de best speentje! Voor als het zo ver is.... Hihi
Ja hoor, hier staat ook een doos vol spullen van de vorige keer! Geen kleding of andere dingen die van het seizoen of geslacht af hangen, maar het boek rupsje nooitgenoeg en nog wat van dat soort dingen. Spullen die ook handig zijn voor als er kindjes van vrienden op bezoek komen. Daarbij heb ik laatst een echte brocante wieg (met hemel-stok) kunnen scoren op MP voor 15,- tja.... die hebben we niet laten staan! Maar ik ben verder van plan om wel te wachten met het kopen van spullen hoor. Ik wil graag weten wat het wordt, en dan gericht kleertjes kopen, de kamer inrichten etc. Worden we niet zwanger dan knap ik de wieg op en verkoop ik hem of geef ik hem tzt aan mijn broer ofzo.
Wij hebben een complete babykamer en kinderkamer en hebben nog geen eigen kinderen. Bijna twee jaar geleden hadden wij gedurende vijf maanden twee pleegkindjes in huis. Ik moet zeggen, het begint mij steeds meer pijn te doen wanneer ik iets moet opbergen op die kamers, met name de babykamer. Wij zijn nu meer dan een jaar bezig en gelukkig hoef ik bijna nooit op één van die kamers te komen. Wij hebben echt de hele baby en peuter uitzet al. Echt alles!!! Oké niet voor pasgeboren baby's. Echt alles staat dus ook op de babykamer. Wij hadden toentertijd alles aangeschaft. Pffff. Ik zou zo graag ons eigen kindje in dat ledikant zien liggen en op de commode en en en...... Ach, onze tijd komt nog wel, hoop ik.....
vandaag heb ik niks gekocht maar wel de zwangeragenda opgehaald bij de jumbo hij gaat van week 1-42 en 6 wkn na de bevalling erg leuk er word per week beschreven hoe de ontwikkeling gaat enz enz en er is ruimte voor persoonlijke aantekeningen
Ik ben behoorlijk bijgelovig dus wij hebben niets gekocht en gaan dat pas doen als het zover is. Maar de verleiding is wel groot.. Hihi
Oe hier een zwaar schuldige Wil al sinds mijn 12e kinderen.... En soms als ik wat zie wat ik echt leuk vind dan koop ik t. Ben begonnen met een box-pak, vond dat zo mooi dat ik t niet kon laten liggen. Inmiddels heb ik een 50 liter box van de hema die uit zijn voegen barst Grote spullen zoals meubels en dat soort dingen koop ik nog niet. Maar kan er heerlijk van genieten om soms eens die box te openen en gewoon te kijken naar wat er in zit.
nee niks gekocht voordat ik zwanger was. wel tijdens mijn zwangerschappen,ook in het begin als je het net weet iets kleins een speen enzo. helaas zijn we nu alweer 2 jaar bezig(4de kindje voor mij en 1ste voor me man) en 2 miskramen toen had ik ook wat gekocht en dat ligt nu in een tasje te wachten tot we hopelijk ons wondertje mogen verwachten maar ik kan er niet naar kijken dat doet teveel pijn.
Hier ook al klinkt raar maar hier staat de babykamer al klaar terwijl ik nog niet zwanger ben mijn vriend en ik zijn reizigers en we konde de kamer van een oom van mijn vriend overnemen kamer is nog zo goed als nieuw dit is een kamer die bijna niemand heeft het is geloof ik 300 delige kamer met dekentjes slabbertjes wikkeldoek enzovoort dusja geen ene boer (zo noeme wij gewone mende) zou dit voor een babykamer over hebbe kwa prijs kamertje van 3700 euro heb al wel controle gehad of er niks met mij aan de hand was ze konde van binne nika bekenne dusja nu wachte op de uitslag van mn vriend en van mn bloedonderzoek dusja vrijdag horen we het maar hier kriebel het wel erg als ik babykleertjes zie enzo jij heel veel succes meid
In mij hoofd heb ik heel babypark leeg geshopt!! En weet ik precies al wat het eerste pakje wordt.. maar ik fantaseer maar ik kan gewoon nog niks kopen!!
Heel naief heb ik wel eens rompertjes en een knuffel gekocht. Ook een lief spijkerbroekje. Ik wist toen nog niet dat het zo lang zou duren voordat ik ooit eens zwanger zou worden. Nu koop ik ook niets meer dus.