Kan ik vandaag, dag 17 mijn eisprong hebben? Ik was ongi op 28 november. En hoogswaarschijnlijk een cyclus van 30 of 31 dagen. Kan dit dan kloppen? Ik heb vandaag een zeurderige pijn en samentrekking rechtsonderin mijn buik. Die best fel aanvoelt. Dit voelde ik de vorige maand links onderin op dag 15.
Hey Snippie, daar is al voor gezorgd . Maar twijfelde of dit mijn eisprong was omdat het best laat in de cyclus is. Maar ik heb deze maand bewust gene ovu testen gebruikt en me er niet mee bezig gehouden en heb ook totaal niets gevoeld tot vandaag. Dus weet zelf bijna eigenlijk zeker dat het mijn eisprong is. Wilde graag nog bevestiging . Oh en hoe lang heeft echt klussen nu dus nog zin? Want die pijn, betekent dit dat het eitje gaat springen of al gesprongen is? En hoeveel uur heb je nu zeg maar om nog gericht te klussen?
Je eitje is dan gesprongen. Het beste is om vandaag te klussen. Volgens mij is het eitje 24 uur houdbaar. Succe en veel klus plezier!
Nee ik ga niet testen. Het is niet de eerste keer dat ik overtijd ben. Al moet ik wel zeggen dat ik was symptomen had maar die nu ook weer weg zijn. Mocht ik vrijdag nog niet zijn dan ga ik testen bij de huisarts ga het niet meer zelf doen! Maar spannend vindt ik het wel hoor. Het is nu onze 9de maand dat we het proberen. Had stiekem nooit gehoopt en gedacht dat er zolang overheen zou gaan aangezien in as jan al 2 jaar gestopt ben met de pil. Hoelang ben jij al bezig?
Oke Que, kan me dat goed voorstellen. Een bloedonderzoek zegt toch duidelijker iets dan een zwangerschapstest. Ik ben nu 7 maanden van de pil af en dit is de 2de maand dat we er echt voor gaan.Ik hoop op goed nieuws voor je, laat je het ons weten?
Ja als het zo is dan schreeuw ik het van de daken nadat ik eerst een paar uur heb zitten huilen denk ik......... T zou voor mij ook een verveelende periode afsluiten zijn namelijk.
Que meis, hopen dat die dan maar wegblijven, zal voor je duimen. Hoop dat raak mag zijn voor je! spannend dat je vrijdag een bloedtest gaat doen, vertrouw je de zw testen niet? liefs humm
Dit is niet laat hoor als je cyclus 30 dagen is dan had je m op de 16e dag moeten hebben en bij een cyclus van 31 dagen op de 17e dag. Het eerste deel van je cyclus kan elke keer anders zijn, maar het laatste deel duurt bijna altijd 14 dagen. Soms ook wel 12. Dus het kan heel goed kloppen dat je dag 17 de eisprong hebt gehad
Nee ik vertrouw ze niet. het is namelijk zo dat ik vorige maand 14 dagen overtijd was en volgens mijn huisarts kon het wel eens zijn dat ik zwanger was. Ik moest op vrijdag ochtend terug komen voor een test op woensdag kreeg ik onwijze buikpijn kon niet meer staan of zitten van de pijn. Begon onwijs te bloeden en er kwamen rare stukjes mee. Groter dan anders zeg maar. Ik de doker gebeld en die zeiden dat het waarschijnlijk een miskraam was zo als ze de klachten van mij hoorde. Dus vandaar dat ik lekker bij de dokter ga testen.
Hey meis, Kan heel goed. Ik verwacht morgen mn ei op dag 20 en heb dan een cyclus van 33 dagen. Heb gister en vandaag posi testen, dus denk ook dat je je ei hebt gehad