hallo heb even een vraagje. ik ben 31 augustus gecurreteerd.nu heb ik net even een ovulatietest gedaan en er kwam een heel licht streepje. kan het zo zijn dat mijn lh piek dan nu aan het opbouwen is? of zou het misschien nog een restje hch zijn? denk zelf dat het wel erg snel is als ik misschien over een paar dagen al een eisprong zou krijgen maar tis volgens mij wel mogelijk. anders even paar dagen afwachten of de streep donkerder word dan zou het denk ik wel mijn lh piek moeten zijn want het hcg hormoon zou dan toch af moeten nemen lijkt mij en dan moet het streepje juist lichter worden. ben benieuwd hoe jullie hier over denken. groetjes
Ik ben half augustus gecuretteerd en ben 13 dagen daarna begonnen met ovulatietesten : ik heb dáaagen lang een vage streep gehad Voor de zekerheid heb ik toen een zwangerschapstest gedaan, die gaf negatief aan. Het kan gewoon allebei, je weet het niet. Je kan in theorie nog best genoeg hcg hebben voor de vage streep op de ovulatietest, kan ook zijn dat je lh al aan het opbouwen is, kan ook nog zijn dat je nu een beetje lh hebt maar er nog geen opbouw in zit. Is afwachten
ik wacht inderdaad maar even af .had de dag er na nog een gedaan en toen was het streepje nog iets lichter dus denk dat het toch een restje hcg was. iki vloei trouwens ook nog een beetje maar weet niet of je eigenlijk wel een eisprong kan krijgen als je nog vloeit. nou ja ik ga gewoon verder met testen en zie het dan wel.
Ik weet het niet zeker, maar met de simpele logica van een leek denk ik dat je geen eisprong krijgt zolang je nog vloeit. Dat is wel lang vloeien trouwens.