(nog) niet zwanger na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mirre, 31 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hoezo ongeduldig en het wachten zat :(: :(: :rolleyes:
    Gewoon 3 dagen te vroeg ongi worden en doorgaan......
    pffff

succ6 aan alle andere ongeduldige wachters ;)

liefs

2. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meis,na mijn 1e miskraam duurde het 6 maanden voor ik weer zwanger raakte. Na mijn 2e miskraam duurde het 3 maanden voor ik weer zwanger raakte en nu zit ik in me 4e ronde na mijn 3e miskraam. Ik begrijp helemaal wat je bedoeld en hoe je je voelt :cry:
    Maar ik denk maar zo, wij hebben al dat moois nog tegoed, het duurt alleen wat langer :( ( veel te lang :( )
    Liefs, mussie

3. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Mirre (en andere meiden)

Ik heb in september een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad (EUG), waarbij ook 1 eileider is verwijderd wat erg schrikken was.
    We mogen nu weer gaan klussen en zitten dus in de 1e ronde.
    Ik vind het erg spannend en de angst dat het weer misgaat is groot.
    Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar als je eenmaal de keus hebt gemaakt wil je eigenlijk dat het allemaal heel snel gaat.
    Helaas heb ik ook ervaren dat het niet altijd gaat zoals je van tevoren pland, des te meer waardeer je het denk ik wanneer het wel goed gaat.

Ik duim voor jullie allemaal dat we weer snel zwanger mogen raken :D

Liefs joyce

4. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Zit in hetzelfde schuitje, zitten nu in de 3e ronde na mijn miskraam. Van mijn miskraam was ik in de 5e ronde zwanger en van onze eerste was ik in de 2e ronde al zwanger, dus het kan heel verschillend zijn. Heb er wel al hoe meer moeite mee elke maand als het weer niet gelukt is. Ben dan wel even een paar dagen erg verdrietig!

Deel Deze Pagina