Hoi, Het ziet er naar uit dat ik zwanger ben van ons 2de kindje en nu heb ik een lijstje namen. Ben benieuwd welke jullie het leukst vinden. Het zijn meisjes en jongens namen. Of misschien nog leuke suggesties?
Heb voor Nore/Noor gekozen. Niet omdat ik dat de allermooiste naam vind, maar vind het wel heel goed bij Finn passen. Alle namen zijn niet mijn persoonlijke keus... maarre GEFELICITEERD met je zwangerschap
Dank je! Nore is ook mijn 1ste keus, maar ben bang voor het "Scandinavie effect" Finn(land) en Noor(wegen)
Meisjesnaam: Noor/Nore. Vind persoonlijk Norah erg mooi! Misschien dan ook minder last van het scandinavie effect Jongensnaam: Marijn.
Nou dat was niet in mij opgekomen dat 'scandinavie' effect... haha. Als je het als Nore spelt, zou je daar sowieso minder last van hebben denk ik.
ik had voor Noor en Indy gestemd. Maar ik had niet de naam van je zoon gezien . Indy staat wat minder mooi bij Finn vind ik. Voor de jongensnaam had ik op Tobe en Jonathan gestemd. Achteraf dus, na het zien van Finn, vind ik Tobe er het leukst bij.
Dank je wel voor de reacties! Ga ze zeker in overweging nemen! Nog leuke suggesties bij Finn? De onze lopen zover uitelkaar eigenlijk
Thirza voor een meisje en Marijn voor een jongen. Persoonlijk vind ik Merijn nog leuker dan Marijn. Succes met kiezen!
Ik heb gekozen voor Noor en Marijn, alhoewel ik Tobe ook erg leuk bij Finn vind passen. En het 'scandinavie effect' was mij nooit opgevallen hoor...
Ik vond er veel erg leuk maar heb gekozen voor Rozemarijn, ik vond Tobe opzich ook wel leuk en Indy vind ik ook lief
Ik heb last van het Hebreeuwse effect: Thirza en Noah of Johanthan...Ik vind trouwens Noor en Marijn ook erg leuke namen.
ik heb voor indy en marijn gestemd , ik vind Noor ook leuk maar zou het idd niet zo snel doen bij Finn, Nora/h vind ik dan weer wel kunnen.Noah vind ik ook leuk bij Finn trouwens. succes met kiezen!
Leuke ideeen! alleen heet de zus van mijn man Britt, dus helaas dat gaat niet (jammer want ik vind het een leuke naam) En Nikki vind ik niet zo leuk. Lise, Ilja en Kjell ga ik aan mijn man voorstellen!