Hallo dames, Ik ben pas heel pril zwanger van ons 2e wondertje, maar ik vind het toch alvast leuk om na te denken over een naam die bij Sten past. Een meisjesnaam zijn we denk ik wel al over uit. Voor een broertje hebben we in gedachten: Sten & Cas Wat vinden jullie van deze combinatie? En hebben jullie nog eventueel andere suggesties voor een stoere jongensnaam passend bij Sten? Alvast bedankt!
Ik vind Sten & Cas erg leuk, me neefje heet toevallig ook Cas en het is echt zo'n binkie. helemaal leuk!
Thanks voor de reacties We kennen al een paar Levi's en is ook niet helemaal onze smaak, maar bedankt voor het meedenken! Nog meer suggesties?
Cas leuk! (leuker dan Mats / Mads). Ideetjes... Abel Ebbe Ebel Finn Floris Jarik, Jorik, Jorrik Jarne Jens Jesper, Jasper Jonas Joris Jorn, Joren Jorre Jort, Jorrit Jur, Jurre Kai / Kaj Kars, Karst, Karsten Loek Luuk / Luc Mart Mas Mees Melle Mels Moos Sam Sil Teun Thom Ties
Ja klopt, Revi klinkt erg leuk, origineel ook! Toch is dat niet helemaal de naam die wij zoeken. Bedankt voor de moeite om even te reageren
Wat vind je van Sten & Jort? Ik zou in ieder geval ook voor een 4-letternaam gaan. Vind Sten trouwens een prachtige naam! Heb ooit gekraamd bij een gezin waarbij ook een Sten was geboren, en dat was een erg leuk gezin, met een enorm zoete baby .
Dames, bedankt voor het meedenken!!!! Timo is niet onze smaak, Jort klinkt leuk, moet er even aan wennen, maar hij gaat er in ieder geval bij op het lijstje:-D
I loveeee Sten. Als het nog en keer mag lukken een wonder te krijgen en het is een jongen krijgt hij de naam Sten haha daar zijn we al overuit. Maar wat erbij past.....Cas kan best. Is alleen persoonlijk totaal niet mijn smaak. Maar dat doet er niet toe. Als jullie het maar mooi vinden toxh!
Ik vind Cas een hele leuke naam en hij past goed bij Sten. J.ort vind ik ook erg leuk, want zo heet onze kleine man . Opties: Tijn, Loet, Thom en Lars.
Sten en cas, erg leuk!!! Andere opties: Daan Mees Rens Jens Thijs Max Joep Raf Ties Vince Giel Diek Joes Tom Niels Finn