hallo ik ben geerke. ik heb een vraag? ik heb pcos insulineresistent. ik ben nog niet zwanger maar zou het wel graag willen worden. ik zit op dit moment aan de medicijnen (actos 30 mg ) om me menstruatie op te wekken maar tot heden heb ik nog geen menstruatie gehad we zijn nu al zobeetje een jaar bezich je zou toch zeggen dat je een ei sprong moet hebben om zwanger te worden toch mijn gyn zecht dat het wel goed komt ik hoef pas in november weer te komen komt dit wel goed? ik en me man hebben een raar gevoel er bij en het duurt ons redelijk lang onze relatie leid er ook onder dan denk je dat je zwanger bent is het weer niet zo elke keer de teluursteling is niet leuk net of je niet begreppen wordt wat moet ik nu doe? gr geerke
Hallo, Vervelend dat het allemaal zo lang duurt. Je hebt inderdaad een eisprong nodig om zwanger te raken. Soms hebben medicatie ook even de tijd nodig voor het gewenste resultaat. Bespreek het anders evt. met de huisarts. Bij zwanger worden is helaas vaak ook heel veel geduld nodig. Probeer het leuk te houden en niet teveel te focussen op zwanger raken. Succes. Groetjes Ineke
hallo ineke bedankt voor het even uit leggen. dit heeft me gyn niet gedaan dit komt beter oven dan als een asistente zegt dat het wel goed komt zonder er een uit leg te geven ik wacht af en geniet van het leven als nog erg bedankt gr geerke