Hoi, ik ben nu aan het temperaturen in combinatie met de ovutesten en ben er achter dat ik een vroege eisprong heb (dag 10,11 of 12) en een lange lf 17 of 18 dagen. Zou het kunnen dat dat een oorzaak is dat ik nog niet zwanger ben? We zijn nu inmiddels een jaar bezig en gaan morgen naar de huisarts om doorverwezen te worden ook omdat we al wat ouder zijn (ik 36 en mijn vriend 37) maar was even benieuwd of bovenstaande nadelig kan zijn? Ik weet het, het is voor jullie ook koffiedik kijken, maar misschien heb je tips?
hoi ik heb zo geen tips voor je. Behalve dan de tips die ik ook heb geschreven in het artikel `kansen om zwanger te worden`in het deel van dit forum; zwanger worden. Kijk maar even wat de huisarts zegt, je hebt in elk geval recht op verder onderzoek als je dat zou willen. Mirjam
Hoi, we zijn inmiddels doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ik wil graag nog even van je weten dat wanneer je een vroege eisprong hebt, is je baarmoederwand dan al wel gereed voor een eventuele innesteling van het eitje? Ik kan me nl zo voorstellen dat die dan nog niet dik genoeg is.
realiseer me dat dat een hele stomme vraag is, want je baarmoeder wordt pas dikker na je eisprong dus laat maar zitten die vraag. Wij gaan sowieso IUI krijgen dus ik ben heel benieuwd allemaal. Bedankt voor je reactie.