hallo, Ik werd maandagochtend wakker met rood/bruin bloed in mijn onderbroek. De rest van de ochtend was er alleen wat "bruinigheid" te zien bij het afvegen op het wc papiertje. Ik heb meteen de assistente van de fertiliteits-arts gebeld (omdat ik danzij clomid zwanger ben geworden) en zij vond dit geen rede tot paniek. Ik mag nu as vrijdag komen voor een echo, ben dan 7 weken zwanger. Ik ben behoorlijk bang dat het foute boel is! Is er echt geen rede tot paniek of moet ik me wel zorgen maken? Ik ben zo bang! Groetjes Chantje
Hoi chantje, Je hoeft je geen zorgen te maken hoor! Omdat je zwanger bent word je baarmoeder heel goed doorbloed, ook je baarmoeder mond. Soms bij het groeien van de baarmoeder raakt er een klein adertje beschadigd waardoor je wat bloedverlies hebt. DIt kan ook na harde ontlasting, sporten of het hebben van gemeensschap, dit kan geen kwaad! Groetjes Imke ps GEFELICITEERD
Hi Immie, Dankjewel voor je antwoord! Ik hoop dat je gelijk heb! Het geeft me in ieder geval een goed gevoel! Vrijdag zullen we het zeker weten! Groetjes....