hallo dames, Ik heb 4 weken geleden mijn eigen gewogen, ik was toen zelfs een kilo afgevallen. nu heb ik me gister weer gewogen en weeg nog hetzelfde. ik ben nu 25 weken zwanger, maar ik maak me er zorgen over. Heeft iemand van jullie dit ook gehad of klopt er iets niet? XXX Gusam
Ik ben ook ongeveer gelijk gebleven en nu 25 weken. Ik heb nogal last van overgewicht en daar kan het van komen. De baby neemt eerst van mijn reserves. Ik weet niet of jij ook extra kilo's mee te sjouwen hebt? Ik was eerst trouwens 5 kilo afgevallen en die zitten er wel weer bij, maar ben nu dus weer op het gewicht van voor mijn zwangerschap. Als je het niet vertrouwt kan je altijd de verloskundige even bellen. Ik zou mij niet te veel zorgen maken, elk lichaam is weer anders
Nee ik zou me geen zorgen maken, ik ben nu 18 weken en bij mij staat de teller op -2 maar komt ook doordat ik nog wat overtollige kilo's heb van de vorige zwangerschap. De vk vertelde mij dat het kindje toch wel neemt wat hij/zij nodig heeft dus geen zorgen. Er zijn zelfs mensen die aan het eind van de rit afgevallen zijn en een gezond kind in hun armen hebben, dus no worries!
Hoi ik ben nu ruim 20 weken en inmiddels al ruim 10 kilo afgevallen! vooral in de eerste 12 weken behoorlijk beroerd geweest. t kindje ligt zelfs voor op groei dus helemaal niks aan de hand. zorg dat ik alles binnen krijg dus ik zie t maar als een voordeel hoef t er straks ook niet af haha.. Moet echt eten als een dijker om niet nog meer af te vallen, zit nu op mijn ideale gewicht, was dus wel iets te zwaar. Fijne zwangerschap verder!
Ik ben nu 19 weken en weeg nog steeds -2,5 voor ik zwanger werd. Ben zelf al geen slanke dus de baby neemt mijn reserves inderdaad denk ik. De baby pakt toch wel wat ie nodig heeft, maak je geen zorgen!
Hey Gusam, heb je nog wel een gezond gewicht? Het komt volgens mij wel vaker voor dat je niet aankomt. Wat volgens mij heel belangrijk is dat je gezond eet en voldoende. Maar ik zou het toch voor de zekerheid bespreken met je VK
ik was zelf met 25 weken nog maar 2 kilo aangekomen. de vlos zei dat als ik mijn vitaminen en vocht binnenkreeg het geen probleem is.
ikzelf weeg nu 74,3 en ik woog voor mijn zwangerschap 79 kg. want in het begin ben ik goed ziek geweest en daardoor ook wat kilo's kwijt. en nu blijf ik op 74,3 hangen. XXX Gusam
Ik ben in mijn eerste zwangerschap 30 kilo angekomen (lekker melk ) de eerste drie maanden al 10 kilo. Nu in mijn tweede zwangerschap voel ik mij ook prima niet ziek of iets en ben ik al 6 kilo kwijt. Doe er ook niets voor. Ik was niet te zwaar vor mijnlengte. Vind het niet erg hoor. Weer 30 erbij en ik zou dan 115 kilo wegen pffffff nee bedankt hihi maar wat niet is kan nog komen groetjes
Ik ben nu bijna 21 weken en precies 2 kilo aangekomen. Ook niet echt veel dus maar de gyn heeft er niks over gezegt. Als je kleintje goed genoeg groeit en alles is verder goed dan is er ook niks aan de hand.
Hey meid in begin ben ik zon 4 kilo afgevallen en nu ben ik weer 8 kilo aan gekomen dus met mijn begin gewicht ben ik 4 kilo zwaarder (als je het nog kan snappen) In begin hing ik iedere dag minsten 2 keer boven de wc tot gal aan toe.En nu 1 keer in de week echt goed en aleen als te veel eet ook.Als je echt zorgen maakt zou je VK bellen maar het is volgens mij heel normaal als jij gezond eet en genoeg drinkt.Zijn meer mensen die aleen afvallen.En je gewicht is niet extreem laag.Heb je wel een Buikje?
als je kindje goed groeit is er niks aan de hand lijkt me. Ik ben nu 15 weken zwanger van de 2e en ook nog niks bijgekomen.
Hier wegen ze niet eens bij de verloskundige, dus het lijkt me dan ook totaal niet belangrijk hoeveel je aankomt. Wat er nu niet aankomt hoeft er dan straks ook niet weer af! Scheelt weer...
Bij mij in de kliniek wegen ze ook niet, tenzij er sprake is van een overgewicht. Ik kwam heel snel aan, maar had een ondergewicht voor ik zwanger werd. Volgens mij hangt het verloopt van je gewicht ook samen met hoeveel je woog voor je zwangerschap, want ik hoor wel vaker dat vrouwen afvallen in die tijd. Bij mij komt het er in ieder geval in rap tempo aan