Niet goed voelen & belangrijke afspraak vandaag

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ickuzz, Aug 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

Jun 8, 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    Hallo iedereen,

Sorry voor mijn 2e topic deze week :(

Ik weet even niet waar ik hiermee terecht kan,
    Vanochtend opgestaan met een raar gevoel, richting menstruatiegevoel..
    Lange tijd niet gehad, tegen ontbijt aan, trillingen in mijn lichaam, echt gebibber, nog steeds super moe.

Nu rustig even aan de pc, en de vermoeidheid wordt alleen erger. Gepaard met misselijkheid, probeer het overgevend gevoel weg te slikken.
    Om 4 uur heb ik met mijn partner een belangrijke afspraak, waar ik eigenlijk tegenop zie, en liever uit de weg ga.
    Nu voelt 't voor mij als een excuus nu ik me echt niet goed voel. En eigenlijk niet in staat voel om daarheen te gaan.

Wat moet ik doen? Wat zouden jullie nu doen in mijn plaats?
    Afspraak afzeggen of partner even alleen laten gaan?
    Het liefst ga ik nu even plat, en ga ik nergens meer heen vandaag.. :)

2. Edel

Edel Bekend lid

Feb 23, 2013
    794
    0
    0
    Schoten - Belgiƫ
    Goh meid lastig..... Ik weet niet wat die belangrijke afspraak inhoudt voor jullie..... Als je echt niet goed bent zou ik zeggen dat je nu ff gaat rusten en aankijkt hoe jij je voelt tegen dat uur. Ofwel heb je heel erg veel zenuwen ervoor en speelt je dat nu parten of mss ben je echt gewoon wat ziekjes los van de situatie......
    Hoe denkt je partner erover?

3. zomerwondertje

zomerwondertje Actief lid

Jul 19, 2013
    248
    1
    0
    ik zou 't ook even rustig aan doen nu en vlak voor vertrek kijken of je je beter voelt.

en zoniet, je partner alleen laten gaan. Als het echt een belangrijke afspraak is, kan hij beter allee ngaan dan te moeten afbellen

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Ik zou ook even rusten nu. Misschien voel je je wel zo vanwege die afspraak? Neem anders paracetamol en slaap even een uurtje.

5. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

Jun 8, 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    ik had geen zenuwen, wel langere tijd erg moe.. morgen aangeven bij de vk.. partner heeft de afspraak afgezegd omdat we er beiden moeten zijn.. ik ga zeker even slapen.. hopen dat het helpt.

Share This Page