Ik moet dit toch even kwijt. Ik ben nu 4 dagen overtijd. Ik ben uitgegegaan van een cyclus van 30 dagen, net als de vorige maanden. Toch heb ik negatief getest. Verder voel ik niet veel van zwangerschapskwaaltjes, maar wel al 4 dagen het gevoel van menstruatie krampen. Verder nog geen druppeltje bloed of bruinverlies. Ik heb de afgelopen maand bewust niet veel op de sites gezeten, omdat ik wilde proberen er niet aan te denken en nu heb ik dit. Misschien dat ik met dit bericht het ongeluk over mezelf uitroep en morgen meteen ongesteld wordt. Eigenlijk weet ik niet wat ik moet denken. Ik wil gewoon een positieve test of ongesteld worden, maar niet dit. Begrijpen jullie dat? Nog tips? Liefs Wendy.
Oh ja, en mijn temp is nog steeds hoog. Ik maak me zorgen, ook omdat ik soms best veel pijn heb, over een buitenbaarmoederlijk zwangerschap................................... Liefs Wendy.
Wanneer en hoe vaak heb je getest? Er zit niets anders op dan afwachten meid. Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou je een positieve test moeten hebben.
Er zijn meiden die pas laat positief testen dat zou bij jou ook kunnen zijn. Ik hoor ook dat het merk zwangerschapstest ermee kan te maken hebben, zo zou predictor pas heel laat reageren. Het beste is met ochtendurine te testen (voor het geval je dat niet zou gedaan hebben) omdat dan de hcg het meest geconcentreerd is. Sommige meiden hebben geen klachten of pijn, andere meiden wel. Elk vrouwenlichaam is weer anders. Als je je zoveel zorgen maakt en zelfs een beetje bang bent dan kan je beter wel een afspraak bij je huisarts maken. Je hebt er niet veel aan om, of je nu positief test of nog niet, zo in de zenuwen te zitten. Dikke knuffel meid, Elisje
hoi Ik was afgelopen ronde 8 dagen overtijd en ik heb me helemaal gek gemaakt, een paar keer getest, en ik snapte er niets van iedere keer negatief. maar na 8 dagen kwamen de . Deze ronde wacht ik rustig af en ga ik er van uit dat ik niet zwanger ben dan kan het alleen maar meevallen. Mijn advies is gewoon proberen er niet te veel mee bezig te zijn en een paar dagen te wachten met testen, misschien test je over 3 dagen wel posi. Maar ik begrijp je gevoel helemaal! veel suc6 met wachten of op de en anders een zwangerschap
Ik heb op mijn NOD getest en afgelopen zaterdag met ochtendurine (het waren tests van deze site). Als ik een week overtijd ben en nog steeds geen positieve test dan ga ik inderdaad naar de huisarts. Gek hè, je denkt dat je je lichaam kent............................. Liefs Wendy.
Ja, je kent je lichaam tot het moment dat je zwanger probeert te worden. Want dan kan het je ineens héél erg voor de gek gaan houden of voor heel wat spanning zorgen Idd, doe nog eens een test als je een week over tijd bent (als je het vol houdt nog zolang te wachten) en neem anders contact op met je huisarts. Ik heb ook een keer pas bij een week over tijd positief getest, dus wie weet Succes met afwachten.
Hallo, Ben nu zelf 3 dagen overtijd en inderdaad ook erg zenuwachtig. Heb normaal gesproken een erg recelmatige cycles. Morgen snel naar de winkel voor een zwangerschaps test! Groetjes
De eerste ronde was ik 9 dagen overtijd. Ik heb toen maar 1 test gedaan bij 2 dagen overtijd en die was negatief. Toen ben ik er maar vanuit gegaan dat ik gewoon ongi zou worden en dat gebeurde een week later ook. Soms kan het gewoon wat langer duren voordat de duivels komen, of je test gewoon laat posi. Het kan nog steeds beide kanten op. In ieder geval succes met wachten