ik ben dus vanochtend naar de gyn geweest en gekeken ik was niet zwanger maar waar komt die gyn achter ik heb 2 baarmoedermonden... nou ik kon alleen maar lachen ik wist niks anders ik heb namelijk altijd al gezegd ik voel daar wat maar goed je wet niet dat zoiets zo voelt maar goed ik had er toevallig over met mn schoonzus zondag die had ook iemand via een forum ontmoet die dat had...maar goed ik moet 9 okt weer naar de GYN en en 16 okt naar de mri scan om te kijken hoe het precies zit en of ik bijvoorbeeld ook 2 baarmoeders heb en 1 nier dus weet nu nog niet zo veel... groetjes anita
Nou dat iwst ie niet precies maar zo goed als hij wist is het geen probleem maar dat hangt af van de verdere onderzoeken...en wat daar uit komt wat prcies de afwijking is.. gekke is heb even opgeteld er zijn door 3 HA inwendige onderzoeken gedaan en door 3 GYN"S inwendige echo's en de laatste had het meteen door dat er iets anders was..
Jeetje dat is schrikken zeg! Wat ondeskundig dat die andere gynaecologen het niet hebben opgemerkt! Ik hoop voor je dat het bij 2 baarmoedermonden blijft, maar vraag me toch af hoe dat moet met de geboorte enzo! Ik hoop in ieder geval dat je heel snel zwanger zult zijn!
huh? Kwist nie dat dat kón! Wauw...dan ben je dus heel bijzonder! Ik hoop dat de scans duidelijkheid bieden, want als die zaadjes zelf moeten gaan kiezen door welke 'deur' ze naar binnen moeten...kwee nie of dat wel werkt... Ik wens je veel succes en ik hoop dat alles goed zit. Maar 1 baarmoeder heb je toch in elk geval? Want je hebt toch al echo's gehad? Dan komt het vast wel goed. Succes en sterkte! Laat je ons weten hoe het gaat? Liefs!
Jeetje, had ik nog nooit van gehoord. Ik hoop toch dat je snel zwanger mag raken van een mooie baby. Succes en hou ons op de hoogte! Groetjes Lotte
Wauw wat een gek nieuws. Had er ook nog nooit van gehoord. Hoop dat het niet teveel gevolgen heeft voor je.
Jeetje, dat dat kan zeg! Nooit van gehoord.... Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over je zwangerschapskansen! Liefs Jelske
indd je kan wel zwanger raken maar ligt ook een beetje aan de afwijking dus ik moet eerst maar afw88 voor ik me dingen in mijn hoofd haal hij kon wel zien dat ik 1 baarmoeder had en dat er een eitje bijna rijp was dus hb wel eisrong...vondt ik ook al heel mooi om te horen
16 oktober krijg je toch die mri die moet uitwijzen of je 1 of 2 baarmoeders hebt, tenminste dat begreep ik uit je allereerste bericht hierover?
dat klopt ook wel maar ik heb er in ieder geval 1 daar ben ik al blij om je kan ook een afwijking hebben die geen baarmoeder hebben en tch ongesteld zijn vraag me niet hoe maar dat kan volgens de GYN
Ik heb vannacht echt zo slecht geslapen ik blijf er maar aan denken krijg het niet uit mn hoofd ik heb ook nog steeds buikpijn heeft iemand anders van jullie dat ook gehad naar inwendig onderzoek en inwendige echo is dat normaal? ik had gister al ibu 400mg op maar helpt niks wat vinden jullie als ik straks nog last heb dat ik weer naar de dokter moet gaan? ik ben blij dat ik mijn verhaal even kwijt kan.. groetjes anita
Jeetje dat heb jij weer. Maar in ieder geval fijn dat deze GYN erachter us gekomen, en je ook meteen wilt onderzoeken. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Maar ik snap maar al te goed, dat je je zorgen maakt. Hoop voor je dat je snel meer weet, en dat alles goed mag komen.