Hallo allemaal, Ik post hier onder de naam Gwenolyn. Woon samen met mijn vriend. Sinds afgelopen donderdag de beslissing genomen om te stoppen voor de pil. Na jaren van oefenen gaan we nu voor het "echie". Ben ruim 15 jaar aan de pil geweest, en vandaag keurig op tijd ongi geworden. Wel vind ik het erg spannend en een klein beetje "eng". Mocht het ons gegund zijn, dan gaat ons leven voor goed veranderen. Groetjes.
Wat spannend en leuk voor jullie Gwenolyn dat jullie de stap hebben genomen! Kan me ook helemaal vinden in wat je schrijft 'eng'...maar heerlijk om te lezen op dit forum dat je niet de enige bent toch? Ik denk inderdaad ook echt dat ons leven een heel andere wending gaat aannemen als het allemaal mag lukken.... Succes met het oefenen voor het "echie" Groetjes (van iemand die sinds vanmorgen opeens erggg misselijk is en nog geen hap door haar keel heeft gekregen)
Dat vind ik ook heerlijk op dit forum. Je mag je twijfels en angst vertellen zonder dat je alleen maar te horen krijgt hoe mooi het allemaal wel niet is, en dat je er zoveel voor terug krijgt, etc, etc. Fijn om te weten dat je niet de enigste bent. Hahahahaha, hier nog geen last van . Misschien wel volgende maand. Wie weet.