Bloed bij afvegen, maar daar blijft het bij? (8wk na bevalling)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door MamaSamm, 10 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Okeoke, ik maak mezelf waarschijnlijk weer druk om helemaal niets maar wil het even van me afschrijven.
    16 september bevallen van ons derde kindje (morgen 8wk),
    In oktober had ik een paar dagen licht bloedverlies, en na dat dat was opgehouden berekend wanneer een volgende menstruatie zou kunnen zijn. (Uitgaand dat dit een menstruatie zou kunnen zijn) ik kwam uit op 6 nov. Nu had ik rond die tijd wat lichte kramp, en 8 nov had ik savonds bij het afvegen wat helder bloed. Ik verwachtte dus de volgende ochtend dat de boel op gang was gekomen, maar tot nog toe helemaal niets meer!! Nog geen druppeltje. Nu dacht ik gelijk van 'o nee toch geen innestelingsbloeding?? '
    We hebben trouwens wel seks gehad MET condoom, maar toch..
    Zoals ik al zei, het betekend waarschijnlijk niets. En de menstruatie kan altijd nog komen, maar hebben meer van jullie een beetje bloed tussendoor verloren?

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Het kan heel goed dat je menstruatie er aan komt.
    Verder, ik weet niet hoe je bevalling was en of de placenta compleet was en hoe makkelijk deze kwam.
    Soms zit er namelijk een restje waardoor je steeds een beetje bloedverlies hebt. Kan erg om een beginnende menstruatie lijken.
    Ik zou zeggen bij zorgen even contact met je verlk of arts. Of even aankijken of het weer stopt of blijft

3. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Bedankt voor je reactie Iris,
    Maar placenta was er goed uitgekomen. En het is ook echt gebleven bij dat veegje bloed.
    Inmiddels nog steeds geen bloed, maar wel grieperig. Alweer! Afgelopen maand net ziek geweest. Ik zal nu wel meer vatbaar zijn zo vlak na de bevalling. Maar toch brengt het meer angst mee. Elke bevruchting begon met een griepje :$ Ik zeg telkens, het is bijna onmogelijk! Maar toch blijft het spoken.

4. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Testje wagen?

5. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Inmiddels twee week na het bloed verlies. Als het bloed van eisprong was zou ik nu ongi moeten worden. Heb wel alweer kramp vanaf gisteren, en denk telkens dat ik vloei, maar tot nu toe nog niets. Vorige week test gedaan maar negatief. Nu eerst afwachten of het alsnog komt anders weer testen

6. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Nog altijd niet ongi, en zaterdag avond nog even snel testje gedaan maar weer negatief! Wou positief blijven en denken dat ongi vanzelf wel komt. Maar heb ik vandaag gevoelige zwaar voelende borsten! Maar ook erg moe, dus wie weet komt het gewoon doordat ik niet zo fit ben..

7. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Geef je borstvoeding? Want dan kan je menstruatie lang uitblijven he?

8. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Nee geef fv binnenkort toch maar even langs de huisarts denk ik. Nog altijd niet ongesteld

9. Olicha

Olicha Niet meer actief

Hi. Ik ben 18 september bevallen. Heb ook 2 weken geleden druo bloed verloren en eergisteren ook drup.. ik heb verder geen sex gehad. Ik denk dat mijn lichaam langzaam weer oude wordt. Wellicht ook bij jou?

10. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Ik gaf wel borstvoeding, dus het was wel anders, maar het heeft bij mij ook een hele poos geduurd voor het op gang kwam. Ik heb een paar maanden achter elkaar gedacht dat ik ongesteld zou worden, maar het bleef bij wat krampjes en een paar druppeltjes. En toen opeens zette het toch door. Mijn lichaam moest echt even op gang komen.

Deel Deze Pagina