Bij hoeveel weken ongeveer groeit je buik enorm hard? Ik ben nu 14,3 weken en mijn buik wordt nu langzamerhand wat dikker. Heb net een broek gekocht, een maatje groter dan normaal. In de winkel vond ik em nog vrij ruim zitten, zodat ik dacht moet em nog vastsnoeren met een riem. Maar nu ik thuis ben en em heb aangetrokken vind ik em nú al vrij strak zitten. De knoop kan nog wel dicht, maar goed, veel extra ruimte is er dus niet meer... Dus ja.... hoeveel weken kan ik deze broek nog ongeveer dragen...? 14w3d
als je pech hebt en een groeispurt krijgt niet zo heel lang, mischien past die volgende week al niet meer. waarom koop je niet gewoon een leuke positiebroek. die gaan veel langer mee, en rond de 20 weken krijg je een echte groeispurt vaak
Dat ligt er aan volgens mij. Iedereen is 'anders' zwanger. Ik droeg mijn eerste positiebroek met 16 weken.
Mja, maar een leuke positiebroek kan ik tot nu toe nog steeds niet vinden... Die zijn allemaal zo suf. Nu heb ik een leuke vlotte 3/4-broek. En niet zo'n strakken. Gewoon een hip ding. Maar idd... voor hoe lang nog...? 14w3d
Ik kan sinds 2 weken geen gewone spijkerbroeken meer aan! De afgelopen 2 weken groeide mijn buik behoorlijk snel! Ik ben bij Prenetal geslaagd, een leuke/hippe spijkerbroek die heel fijn zit!
Ik pas mijn hele garderobe zowat niet meer ik kon bij 8weken al mijn kleding niet meer aan en spijkerbroekn zaten te strak sinds 2weken draag ik alleen maar positiekleding zit lekker los en je voelt veel beter, prenetal, en esprit hebben hele leuke kleding
ik liep de eerste paar weeken in trainings broeken mn spijker broeken zaten niet lekker. met 14 weeken een heele mooie positiebroek gekocht. wij hebben hier een heel gaaf winkeltje met super mooie positiekleding . en ook nog zoon zwarte soort leging bij de prenetal altijd netjes toch.
Nou Sheba, ik ben blij met jouw berichtje! Ik pas ook nog maar in 1 broek en die zit 's avonds echt te strak! Ik vertrek donderdag voor 3 weken op vakantie en heb dus gisteren een hele lijst positiekleren besteld. Lijkt me heel vroeg maar ik kan slechts op vakantie 3 weken met mijn broeken open lopen....niet erg charmant! Dus, de ene buik groeit met 18 weken, de andere al met 8....!
Ja, alleen deze broek is er in de maten S, M, L, XL & XXL Ik heb 42/44 en ik heb nu een spijkerbroek maat L, maar ik zou de broek wel eerst even passen voor de zekerheid!
Sowieso verschilt het echt supererg per persoon. Ik ben nu 37 + 3 weken zwanger en ik heb nog gewoon m'n eigen kleren aan. Heb maar één positiebroek gekocht, en voor de rest gewoon m'n oude broeken, en ook T-shirts enzo nog gewoon. Past allemaal nog handig. Dus het kan best zijn dat jij nog een hele tijd in die broek past, maar voor hetzelfde geld past ie volgende week al niet meer.
Ik draag mijn eigen broeken nog. Mijn buik begint best dik te worden, maar heb gewoon de knoop en rits los. Daar draag ik meestal een tuniekje overheen zodat het niet opvalt. Of een buikband over de open rits en daar weer een gewoon shirtje overheen. Dat gaat prima, de broeken zitten nog prima om mijn bovenbenen en billen . Ik draag geen positiebroeken omdat ik die nergens kan vinden in maatje 34 haha. Bij C&A hadden ze er wel 1 in die maat, nou gepast gleed gewoon van mijn kont af , niks geen passende broeken. Erg vervelend.
mag ik ff een tip geven: www.belly-b.nl daar heb ik echt kij leuke kleding gekocht en op www.bellyfashion.nl had ik ook wat op het internet gekocht en bij belly b in het winkeltje in arnhem, ze hebben nog wat vestigingen in andere plaatsen. misschien vind je daar iets? tis wel een aanrader om lekkere positiekleding te kopen hoor, zit zo lekker!
Bij de eerste kon ik met 12 weken mijn broeken niet meer aan, bij de tweede met 6 weken al niet meer en vroeg iedereen of ik zwanger was want ik had zo'n dikke buik. Bij deze zwangerschap met 9 weken positiekleding gekocht omdat mijn broeken niet meer dichtgingen. Ik van bovenkleding nog wel mijn oude kleren aan allemaal tuniekjes enzo en dat gaat prima.
't Ziet er inderdaad leuk uit! Maar die broeken bijv. met zo'n brede meegroeiband, zeg maar. Kun je die ook strakker trekken? Lijkt me dat dat in het begin zo flubberig zit... Of is dat niet zo?
Ik heb broeken bij de C&A en bij de H&M en die meegroeibanden kon ik allemaal strakker maken. Is nu alleen niet meer nodig hahah.
Ik ga vaak ook bij de miss etam kijken. Normaal gesproken niet echt mijn winkel maar qua positiekleding vind ik dat ze hele leuke dingen hebben. En zeer regelmatig een nieuwe collectie. Ik kon met 8 weken al bijna geen broek meer aan en zit nu met 14 weken al met een grote buik. Mijn baarmoeder groeit heel snel zit nu al tpv mn navel waar i met 20 weken 'hoort' te zitten. Dus je kan opeens een groeispurt krijgen en dan pas je je nieuwe broek idd volgende week al niet meer. Zou m terug brengen en idd ff naar positie mode gaan shoppen.
Het merk Noppies heeft hele leuke trendy positiekleding voor vrouwen via internet kan je de nieuwe collectie opzoeken en natuurlijk googlen naar dichtbijzijnde locaties. Ook het merk mama-licious is super. Esprit heeft ook een webshop en ik moet zeggen het zijn de trendy kleding alleen voor vrouwen. Ik zelf ben gister naar prenetal geweest maar het komt vaak voor dat ze enorm grote maten hebben en dat een deel al uitverkocht is. Er zijn genoeg mogelijkheden alleen moet je ze opzoeken en vooral met de uitverkoop is het een aanrader om inteslaan voor als je buik zo snel groeit als de mijne.
Het merk Noppies heeft hele leuke trendy positiekleding voor vrouwen via internet kan je de nieuwe collectie opzoeken en natuurlijk googlen naar dichtbijzijnde locaties. Ook het merk mama-licious is super. Esprit heeft ook een webshop en ik moet zeggen het zijn de trendy kleding alleen voor vrouwen. Ik zelf ben gister naar prenetal geweest maar het komt vaak voor dat ze enorm grote maten hebben en dat een deel al uitverkocht is. Er zijn genoeg mogelijkheden alleen moet je ze opzoeken en vooral met de uitverkoop is het een aanrader om inteslaan voor als je buik zo snel groeit als de mijne.