Bakfiets: past er een onderstel en maxicosi in?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Feye, 27 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.929
    113
    Vrouw
    Hoi!
    Even een vraagje voor de ervaren bakfietsers:
    We willen morgen een dagje naar Vlieland en daar gaan fietsen. Zoontje kan nog niet in een fietsstoeltje, dus had ik het idee om een bakfiets te huren. Maar we willen het onderstel van de Joolz mee, zodat we niet met de maxicosi in de hand te hoeven sjouwen. Maar past een onderstel nog bij in de bakfiets als zoontje er in zijn maxicosi in zit?
    Ze verhuren het type cargobike van bakfiets.nl

Andere tips zijn natuurlijk ook welkom :)

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Het ligt eraan of je de korte of lange variant huurt. Bij de korte past er echt niks anders in als de mc erin zit. Bij de lange lukt dat wel denk ik, ik heb alleen zelf geen joolz dus ik weet niet hoe plat die opgevouwen wordt.
    Anders evt een draagdoek/zak mee?

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik denk dat zoiets niet allebei kan. Meestal staat de maxi-cosi in het midden op de grond vast en ik zou niet weten hoe je dan nog een onderstel mee kunt nemen.

4. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik zag laatst iemand met het onderstel in het ene bakje en de mc in de andere. Was zo'n 2wiel bakfiets, geen idee welk merk.
    In de 3wiel past het net aan.

5. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.929
    113
    Vrouw
    Ze verhuren zowel de lange als de korte variant. Wielen kunnen we van de Joolz afhalen, dus dan wordt het nog weer wat kleiner/platter.
    Draagdoek heb ik helaas niet.
    Als je deze hebt:Bakfiets te koop - St Germain-en-Laye - Nederlanders.Fr
    Gaat dat op 1 bankje de maxicosi drager en de andere blijft dan leeg?

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    O wacht, ik had dat tweede bankje even niet bedacht. Wij hebben de cargo long met 1 bankje en dan zou het wel passen. En wij hebben geen mc drager maar gebruiken sjorbanden.
    Tja.. Ik geloof dat ik de gok wel zou wagen hoor!

7. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.929
    113
    Vrouw
    We gaan sowieso, als het niet past gaan we wandelen of vragen we of het onderstel zolang bij de fietsverhuur kan blijven staan.
    Thanks voor jullie reacties!

8. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.999
    6.750
    113
    zuid-holland zuid
    in onze bakfiets.nl cargo bike long zou het passen, maar bij ons zit de maxicosi in de bak, hij zit niet op een maxicosi-drager maar ook vast met spanbanden.

9. Manon11

Manon11 Lid

9 jan 2014
    25
    0
    1
    NULL
    Zuid-Holland
    Wij hebben een Cargo lange versie en hebben een tijd lang met de maxi cosi (in de babymee op het bankje) en het onderstel van onze Mutsy (waar de wielen ook vanaf kunnen) rondgefietst. Paste prima!
    Veel plezier!!

Deel Deze Pagina