Hallo Wie weet wat er kan zijn Ik ben dus een week overtijd vandaag. Nu heb ik vanavond bruin verlies gehad en nu is het weer weg Wat kan dat zijn? Heb getest maar die was vandaag negatief. Ben al vanaf maart met de pil gestopt en heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. Zit nu dus op 35 dagen. Snap er helemaal niks meer van zwanger of niet?? Wie heeft het zelfde mee gemaakt en was wel of niet zwanger. Alle reacties zijn erg welkom Bedankt !!!
hoi Ik heb hetzelfde gehad en was helaas niet zwanger maar het kan alle kanten nog op gaan dus is hartstikke spannend succes he als het nou te lang wegblijft en je test blijft negatief kun je het beste even langs je huisarts gaan
Nou ik had 2 dagen overtijd een super lichte positief getest en had ook inderdaad een dag wat bruin/roze bloedverlies. Weet niet met welke test je getest heb, maar van de apotheek na 3 keer testen gaf duidelijk aan dat ik zwanger was. Zelf clearblue was mij niet duidelijk. Hoop dat het toch nog positef uitpakt voor jou. Groetjes Anna
Ik had het juist een week te vroeg, dus hoopte op een innesteling. Helaas toch ongesteld geworden. Kun je geen poll vraag erbij stellen? Dan weet je meteen het percentage van meiden die wel of niet zwanger bleken na eerst kort bruin verlies en de meiden waarbij de menstruatie doorzette na dit bruin verlies. Succes!
Ik weet niet hoe ik poll maak. En helaas krijg ik bijna geen reacties. Zijn er mensen die een week overtijd waren en toch zwanger waren. Na hoeveel tijd kwam het uit de test of hadden jullie bloed geprikt. Alsjeblieft reageer !!!
Normaal gesproken heb ik ook enkele dagen wat bruinverlies voorafgaand aan mijn menstruatie. De eerste keer dat ik zwanger was, wilde mijn menstruatie niet doorzetten en testte ik na een week pas positief. Dit liep uiteindelijk wel uit op een miskraam (maar dat geldt uiteraard niet voor iedereen die laat positief test). Succes met testen.
Ik had 3 dagen en 6 dagen na NOD licht positief getest. Op de 6e en 7e dag bruinverlies en op de 8e dag Het kan bij jou gewoon oud bloedverlies zijn, maar een ha kan het je beter vertellen of een vk. Liefs, Jo.