nog niks!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maloeke, 10 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nickey

nickey Lid

2 jan 2006
    35
    0
    0
    Hai,

ook ik zit nog in de race....
    Kweet echt niet waar ik zoeken moet af en toe zo spannend is het allemaal. Heb tot nu toe al 3 x neg getest.

Ja wachten wachten en nog eens wachten pfffh door al dat gewacht ben ik bang dat mijn lichaam express een loopje met me neemt, vindt dat ik het nu wel eens zou mogen weten.

vanochtend de ha gebeld of de assistente daarvan en die zei ook weer dat ik moest wachten. knettergek wordt je ervan. hoe lang moet ik nog wachten ??

2. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    hey firella!!verschikkelijk he dat wachten!waren er dan idd veel die pas veel later posi testen??

hey nickey kan me voorstellen dat je bang bent dat je lichaam een loopje met je neemt(denk ik zelf van me eigen nu ook)maar zolang de ongi er nog niet is is het goed!!!!

3. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ik ook wachtende......hoop niet in de schoenen van Nickey te komen staat, wat een stress zeg! Ik leef met je mee en hoop dat je gewoon snel twee || hebt (of een posi bloedtest, die HA-en snappen niet hoe erg wachten is en zo'n test kan de assistente ook gewoon doen....)

Ik moet komend weekend ongi worden, bah, nog een week wachten!!! Nou ja, eerst jullie allen boven mij.....

Succes!

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Er niet te veel mee bezig zijn...onmogelijk, dan zou die hele bevruchting zich buiten het lichaam moeten afspelen. Je wilt toch weten wat er gebeurt? Dat is toch heel normaal, ik snap echt niet dat er vrouwen zijn, die zich er helemaal niet mee bezig houden...

...sorry, heb gewoon een beetje genoeg van het gewacht...grmpf

5. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    hey kiki hoe lang wacht je dan al??

liefs maloeke

6. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Ik leef zo met julie mee meiden want ik zit in het zelfde schuitje als julie.
    Ik heb nu een cyclus van 39 dagen en nog steeds niet ongi geworden.
    2 keer negatief getest en nu wacht ik tot donderdag.
    Wachten duurt erg lang maar ik heb nog hoop hoor zolang de :evil: niet komen.

Ik duim voor julie alemaal en dat het maar raak mag zijn.

Doei Teddy.

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ik hoef eigenlijk helemaal niet te wachten hoor Maloeke, heb morgen pas mijn NOD en heb helemaal geen last van "kwaaltjes". Maar toch zit ik nu al in spanning of de duivels er morgen zijn.

Ik stel me gewoon een beetje aan, mag toch wel he?

8. sammmie

sammmie Actief lid

6 sep 2006
    154
    0
    0
    Hahaha Leuk Kiki, ik heb precies hetzelfde! Ook ik morgen pas NOD, geen 'echte' kwaaltjes... Maarja, hopen doe je toch hè, zou ook raar zijn als we dat niet deden, toch?!

9. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    haha tuurlijk mag dat!!!zo begon ik zelf ook(geen kwaaltjes en dag voor nod)en zie mij nu!!nog steeds geen duivels!en voel voor de rest ook helemaal niks!moet alleen veel plassen....

liefs maloeke

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    @ Malouke : Wat is het toch allemaal spannend he, vooral voor jou! Ik ben nog nooit ook maar een dag over tijd geweest, volgens mij ben ik dan echt niet meer te houden! En misschien heb ik eroverheen gelezen maar heb jij nog niet getest dan?

@Sammie, nu moeten we die duivels nog zien weg te houden! Iemand hier nog goede tips voor ;)

11. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    ik heb al drie keer getest!!!3 en 2 dagen voor me nod en vanmorgen weer en allemaal vet negatief!!!!!!wacht nu maar rustig af en doe niet eerder een test dan donderdag!of ik moet ongi worden natuurlijk!!!:(

pfff spannend zo met zijn allen he haha!!!!

liefs maloeke

12. tinkerbel31

tinkerbel31 Actief lid

5 sep 2006
    107
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    Ik duim ook voor iedereen! Weet hoe spannend het is. Ik moet helaas weer gaan klussen met mijn man ( nou ja helaas :D ).

13. winniethepoeh19

winniethepoeh19 Niet meer actief

hoi ik zit net zo wachten wachten wachten ben nu 9 dagen overtijd en heb wel kwaaltjes tepels doen zeer steken in me buik en kan wel heel veel slapen en heb 1 x negatief getest

ik duim voor jullie

mvg winniethepoeh19

14. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    heb me net een andere test gehaald!!misschien dat dat wat is haha!!!kan ik als ik het niet word morgen mooi een keer daar mee testen(hoop dat die andere testen kapot zijn haha):)

liefs

15. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    ik ga voor de 2de ronde dames
    heb dr :evil: ontmoet :(

voor die genen die nog aan het wachten zijn: nog even volhouden en hopen
    op een pos.test!!

liefs tan

16. Julie

Julie Actief lid

5 sep 2006
    114
    0
    0
    ik heb daarstraks 2 testen gekocht. Eén gaat er al zeker moeten aan geloven, morgen (dinsdag) of woensdag. Grrrr .... spannennnnnd!

17. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    ahhhhhh jammer tanja!!!!nou,wens je veel succes voor de volgende maand en zal dan zeker voor je duimen!!

veel liefs maloeke

18. Firella

Firella Actief lid

14 aug 2006
    201
    0
    0
    Hoorn
    Jammer Tanja!! Ik leef toch wel erg met iedereen mee hoor. Ben vandaag vrij en kijk om het haf uur of er al weer veranderingen zijn bij jullie!
    Nou Tanja succes de volgende maand!!

Maloeke ik ben erg nieuwsgierig wat het wordt morgen. Hoe laat ga je testen?? EN wel ff op de site zeten wat de uitslag is he!!

Groetjes Ellen

19. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    nou ligt aan me kereltje!hij wil er eigenlijk het liefst bij zijn maar dan moet ik om half zes me warme bed al uit!!ben toch bang voor een negatieve test!!in ieder geval test ik anders rond acht uur!en zal dan gelijk hier ff vermelden hoe teleurgesteld ik dan weer ben haha!!maar kan het toch niet laten om te testen!!!kan die tweede streep er wel op kijken!!!!

liefs maloeke

20. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    kun je die kruitvat test trouwens ook in plaats van in de urine straal houden ff dippen in een plastic bekertje met urine?anders ben ik bang dat ik hem verzuip haha!!weet iemand dat?

liefs maloeke

Deel Deze Pagina