hoi, 5 dagen over tijd al...ik heb morgen mijn nod, en heb toevallig dezelfde klachten maar in plaats van dat opgeblazen gevoel heb ik hele erge buikpijn gehad maar dat is vandaag eindelijk weg en daar heb ik natuurlijk hoofdpijn voor terug gekregen...hahaha Succes duim voor ons
lieve wachtenden.... wat onwijs vervelend dat jullie nog geen zekerheid hebben. Ik weet hoe het voelt..... om een hart onder de riem te steken, ik heb 3dgn overtijd getest... negatief (vorige week maandag), daarna gewacht tot zaterdag en toen een hele dikke + Dus houd de moed erin!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik duim voor jullie en hoop jullie als mei-mamma welkom te kunnen heten!!!!
Ik doe mijn best maar die lage rugpijn is behoorlijk slopend!!! Jeetje zeg wat vergt dat een energie!!! Die buik krampen is het mee begonnen dat is nu bijna niet meer voelbaar!! Heb af en toe behoorlijke steken in mijn onderbuik wat soms doortrekt naar mijn rug!! ook zo heerlijk irritant!!! Maar ja als ik nu eindelijk een uitsluitsel heb dan weet ik waar ik aan toe ben!!! Ik kijk het nog maar ff aan.... sja wat moet ik anders!! Ik duim voor iedereen die nog moet testen!! [-o< Ik ga ga vrijdag of zaterdag pas weer testen!! Hoop dat ik het vol houdt! Liefs Pearly
Hoi Allemaal Ook ik begin van alles te voelen, maar ik blijf mezelf maar voor houden dat de duivels eraan komen want anders valt het strakjes tegen! (al hoop je natuurlijk wel een beetje he,hihi) Liefzonnetje: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! En voor ons allemaal: Heel veel succes de komende dagen!!! [-o< Liefs Franca
Ik heb gisteren negatief getest maar nog tekenen van ongesteldheid. Ik test zondag als er dan nog niks te bekennen is ... Succes allemaal -X-
Tinky: Wie weet, het kan altijd nog de goede kant uit gaan zolang er geen duivels zijn!! Laat je niet gek maken, en maybe kan ik dit weekend met je meetesten En Hielke, jij doet ook mee he! Trusten allemaal! Franca
Bij mij ook nog niets hoor,nog geen bloed gezien vandaag aleen normale urine. Wachten kan zo lang duren maar ja niets aan te doen Morgen weer testen en dan maar kijken hoewel ik er niet zo zeker meer van ben dat ik positief test want ik voel niets in mijn lichaam,voel mij fijn en prettig in mijn vel zitten en geen pijntjes of zo. Het kan heel lang duren voordat ik weer ongi ga worden als ik het zo op het forum lees maar A.U.B. niet bij mij, ik word zo langzamerhand een beetje gek van. Doei Teddy.
En hoe is het bij jullie dames??? Al ongesteld geworden of niet? Ben bij een paar toch wel heel nieuwsgierig geworden hoor. Er waren er die aardig met mij 'op' liepen. Zoals je ziet, ook bij mij nog niks.... Snap er niks van, toch best een regelmatige cyclus van 28 dagen. Maarja, ook helemaaaal niet het gevoel dat ik zwanger ben, geen klachtjes, helemaal niks. Wil het liefst nu zo snel mogelijk ongi worden, dan kan ik verder met volgende ronde...
hoi iedereen, nou hier dus ook niks maar dan ook echt helemaal NIKS, zelfs geen 2 streepjes Ik voel het net zoals pearly: met al die pijntjes wil ik liever weten of het van mijn ongi of iets anders komt dan kun je er misschien nog een beetje blij mee zijn Deze topic vind ik wel super fijn iedereen zit hier op het moment in het zelfde schuitje...kunnen we elkaar steunen als het mis gaat hoop het niet maar zie het bj mezelf nog wel gebeuren heb de hoop voor deze maand een beetje opgegeven geloof ik Succes iedereen...en duimen he!!!
Nou, bij mij nog geen duivels te zien maar wel een temperatuur die ontzettend is gedaald....ze zijn dus onderweg Helaas is mijn cyclus dus ook niet meer regelmatig...dat wordt dan extra spannend de komende maanden. Voor alle dames hoop ik dat ze bij jullie echt wegblijven! Dikke knuf
hè jammer Kiki, als ik bij eentje wel dacht dat ze zwanger zou zijn, was het bij jou wel.... Helaas Pindakaas.... En de rest vd meiden SUC6 dan nog maar!
ik ben vandaag al weer 5 dagen overtijd!normaal altijd heel regelmatig en nu?????snap er niks van en als ik toch niet posi test is er ook niks aan!! hoop dat jullie ook snel duidelijkheid hebben! veel liefs
ooh ik heb de testen van hier binnen!! Ik weet niet of ik het volhoudt om nu nog te wachten tot morgen of zaterdag wat ik me voorgenomen had!!! ooh help!!!! Voor de rest van de wachtende succes!!! Ik duim voor jullie!!! Liefs Pearly
@ Pearly: Probeer het in ieder geval uit te stellen tot morgen vroeg. Heel veel succes met testen, hopelijk kunnen we je dan in het topic IK BEN ZWANGER terug zien! Liefs, Duveldraakje
@ Duveldraakje Ik heb ze maar snel opgeborgen en maak de kast pas morgenvroeg of anders zaterdag ochtend open!! Liefs Pearly
He Sammmie, dank je wel voor je lieve berichtje, maar om eerlijk te zijn, voelde ik al dat het niet zo was...heel gek...wist zeker dat ik niet zwanger was, en dan ben je opeens overtijd! Maar gelukkig kan ik dus wel op mijn eigen gevoel vertrouwen. Maar voor jou wordt het nu wel heel erg spannend he! Ben benieuwd.
Hoi allemaal Ook ik ben door naar de nieuwe ronde Voor jullie die mogen gaan testen: Veel succes meiden! En voor degene die helaas ook door gaan naar de nieuwe ronde: Volgende maand weer een topic openen? Liefs Franca
Hé jammer voor de meiden waar de duivels zijn doorgebroken, heel veel succes in de aankomende ronde. Ik ben nog steeds wachtende, heb besloten zaterdag nog weer eens een test te doen. Ik heb de laatste afgelopen maandag gedaan. Ik heb vrijwel geen kwalen op dit moment, het enigste is dat ik telkens leegloop, ik blijf droge slips aan het aantrekken.