Hier ook nog geen te bekennen!! Wat me nu wel erg opvalt is dat mijn temp weer opgelopen is!! Gisteren was ie nog 37 en vandaag 37,4 graden! Jeetje zou het een teken zijn dat de gaat komen of zou ik dan morgen of zaterdag dan toch positief gaan testen!! Jeetje van een onzekerheid zeg!! Ik duim voor de meiden die nog moeten testen!! Liefs Pearly
oh het blijft hier wel spannend hoor! Meiden, het is bijna weekend!!! Succes met testen en ik duim heeeeeel hard voor jullie Franca
hai meiden Wat een spanning heerst er hier. Bij mij nog geen , heb wel het gevoel dat het gaat komen. Ga ook nog niet testen, ben wel vaker 4 dagen overtijd geweest en dan bleek het toch niets te zijn. Ben momenteel wel ontzettend misselijk, ukel: zal wel van de zenuwen komen. Voor degene die het week-end gaan testen, heel veel succes, zal voor jullie duimen dat alle testen positief zijn Groetjes Bianca
hoi, nou bij mij zijn ze er ook nog niet heb wel een raar gevoel in mijn buik maar ik kijk nergens meer van op dus... Ik ga als de duivels er nog niet zijn zondag nog een keer testen, maar ben bang dat dat niet nodig is Sterkte voor de meiden die de nieuwe ronde ingaan en succes voor alle anderen dat er maar een hoop streepjes en plusjes mogen komen [-o<
hoi allemaal, Heb deze topic even helemaal doorgelezen. Voor de gene die de hebben gekregen, veel succes in de volgende ronde. En voor de andere die wachten, Heel veel succes. Zit in het zelfde schuitje. nog geen gezien en mijn temp is nu 37,1. Vanmorgen negatief getest dus nu maar een paar daagjes afwachten. Doei
hoi ik kom even terug op mijn berichtje van net....ga ik naar de toilet en ja hoor daar zijn ze Maar goed, ik had ook zoiets van doe maar want dan kan ik verder. iedereen sterkte en succes liefs mij
Balen zeg voor die meiden die ongesteld zijn geworden! Echt jammer! Voor mijzelf is het nog steeds spannend. Voel me totaaaal niet zwanger, maar kan me ook niet herinneren of ik dat de eerste keer (ondertussen al 8 jaar gelee) nou wel voelde. Moet gewoon afwachten. Een wc bezoekje is nog nooit zo spannend geweest hahahaha
zou iemand mij kunnen vertelen hoe ik mijn banner aanpas, want ik heb hem veranderd maar dan klopt ie niet alvast bedankt
Bale!!!!!!!!!!! Gisteravond kwamen de en niet zo'n klein beetje ook. Ga dus mee naar de volgende ronde. Succes nog voor de meiden die nog wel in de strijd zitten. Hoop dat het bij jullie wel raak is. Groetjes Bianca
Hier nog éémtje die in de wacht zit, vanmorgen neg. getest. Ik word hier zo onzeker van Het is pas m'n tweede ronde, de eerste ronde had ik een cyclus van 29 dagen. M'n temp. was vanochend weer iets gestegen, 37,2. Snap er niks van. Een paar dagen na mijn ei heb ik wel veel last van afscheiding gehad en steken in mijn buik. Een paar dagen voor nod was de afscheiding verdwenen, maar de steken in buik zijn er nog. wachten is zo moeilijk. ik wil duidelijkheid :x gelukkig ben ik niet de enige, hé meiden
goh bambie, we zittenin hetzelfde schuitje ... hier ook, op dag 4 neg getest ... pff, om moedeloos van te worden, ben echt hele dag vies gezind geweest ...
pff, veel grappig vind ik er niet aan ... njah sorry, zit momenteel in een dipje ... neen, een serieuze DIP! Morgevroeg ga ik weer testen, mijn laatste test. Als deze negatief is geef ik de hoop op voor deze maand ... Ik denk dat ik hier even niet meer ga komen dan, ligt een beetje moeilijk, al die vrouwen die zwanger worden waarbij het een fluitje van een cent lijkt ... Ik weet dat het bij ons nog 'maar' de 2de ronde is maar dat veranderd niets aan mijn gevoel ... ik voel me gewoon rot, of dit nu de 2de of de 10de ronde is ... PPPPPPPPFffffffffffffffff ... ben benieuwd!
Jeetje Julie, wil niet lullig doen hoor maarre ik snap dat het kut is maar 2 maand?????? Wij hebben bij deze er 23 maand over gedaan en vel vrouwen met mij, je snapt dan wel dat ik je een beetje een zeurderd vind he. Zoiets gebeurt niet op stel en sprong omdat jij dat wilt, zo werkt je lichaam niet, sterker nog ik denk dat als jij er nu na 2 maanden al zo zwaar mee bezig bent dat dat niet zal helpen, natuurlijk hoop ik wel dat je gewoon zwanger bent en daardoor overtijd! Succes... ps. misschien moet je je eens verdiepen in de verhalen van "al" die vrouwen waarbij het LIJKt alsof het een fluitje van een cent is, ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist!
maisy, daarom dat ik ook zei : het is ook iets van deze moment ... kan zijn dat dit na een weekje wer over is hoor. Het is pas vandaag dat ik zo ben beginnen denken ... In mijn omgeving zijn er de laatste weken verschillende mensen zwanger geraakt (of het bekend gemaakt) allemaal van de eerste keer, ongeplant, van de tweede keer ... ik wil gewoon ook! komt er nog bij dat dit een perfecte timing zou zijn moest het nu gebeuren, om allerlei redenen. (emotioneel, praktisch, ...) maar natuurlijk heb je dat niet te kiezen ... het is gewoon alles een beetje samen dat er nu voor zorgt dat ik zo slecht gezind ben, niet alleen het feit dat 'het weer niet gelukt is' maar vooral ook alles dat er rondom bij komt zien ... en tja, of je dan nog maar net bezig bent of al heel lang, als bepaalde situaties zich voordoen voel je je ook rot, hoe dan ook. Ik ben nogal heel 'emotioneel' aangelgd, zo bijvoorbeeld: al dat zwanger worden gedoe is nieuw voor mij, vorige maand bij mijn nod had ik ook allerlei 'symptomen', net zoals nu. Ik weet dat mijn lijf zo de gek met me kan houden ... als ik nog eens niet kan vertrouwen op mijn eigen lijf ... ach ja, morgen vind ik het misschien allemaal wel weer larie en apekool maar op deze moment moet het er gewoon effe uit ...