bij de gyn geweest!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door angeloflove, 4 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angeloflove

4 apr 2007
    93
    0
    0
    vandaag bij de gyn geweest voor een echo dachten we eindelijk iets tekunnen zien zien we alleen het vruchtzakje maar geen vruchtje
    de gyn zei dat het michien nog erg klein was dat we het daarom niet zien ..en dat het toch goed zit..
    of niet dat het buiten de baarmoeder zit,maar dat moeten we afwachten :(
    25juni moeten we trug komen.. in de hopo dat we wat zien.
    nou weet ik niet hoe ik me moet voelen maar weet wel dat ik in janken gewoon uit kan barsten...
    natuurlijk hopen we dat alles goed zit en alles goed gaat het is alleen nog maar afwachten..
    bah wat een dag zeg..pffff

2. Niet meer actief

hey meid
    jee spannend zeg
    hopelijk zit het allemaal goed en heb je over 3 weken een hele mooie echo
    ik zal voor je duimen meid ;)

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Als het vruchtzakje te zien is dan is het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou ik denken....

Kan het zijn dat je eisprong later is geweest?

4. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    hai
    ik snap pcies wat je bedoelt, want ik had t zelfde...

nu mag ik gelukkig al volgende week (12de) komen om te zien wat er is... maar ik voel me nog wel zwanger en zo, maar soms ook wat minder..

bij mij was ook niks te zien alleen t vruchtzakje

suc6 meis, ik weet dat t w88 niet mee valt

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ANgeloflove heb je ook bruinverlies gehad afgelopen week(en)?
    Want dat was bij mij het teken, samen met een slechte echo. Een week later is het bij mij toen misgegaan.
    Als ik jou was zou ik met beide opties rekening houden. Natuurlijk gun ik je een fantastische zwangerschap, maar helaas weet ik ook uit eigen ervaring dat het niet altijd zo loopt.....

Sterkte!

6. angeloflove

4 apr 2007
    93
    0
    0
    neej ik heb geen bruinverlies ofzo alleen vlagen van misselijkheid en veel last van men borsten ..
    dus ff afwachten dan maar...

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nou dat is op zich goed teken dat je geen bruinverlies hebt!
    Moed houden hoor!

8. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    was bij mij nog erger de eersye echo met 5 weken (termijn echo konden ze helemaal geen zwangerschapstekenen vinden bij mij!

maar ik mocht toch trug komen na 3 weken
    en ik voelde gewoon dat ik zwanger was/ben ik had natuurlijk ook 3 testen de middag van die echo had ik zelfs mvm bij mij thuis en die testen van hun slaan alleen positief uit als je hcg hoog genoeg is dus ik was van mezelf zeer overtuigd.

volg je gevoel meis

9. nienke80

nienke80 Actief lid

23 mei 2007
    165
    0
    0
    Hoi
    IK had precies hetzelfde in mijn eerste zwangerschap als jou, maar een week later was er toch een vruchtje te zien en een paar dagen later een kloppend hartje, dus geef de hoop nog niet op!

10. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    toen ik naar de gyn mocht voor een echo zou ik uitgerekend vanaf de 1e dag van de laatste menstruatie 6 wkn en 2 dgn zijn, maar volgens hem was ik op dat moment (wat ik nu ook ff aanhoud nog) 5 wkn en 4 dgn maar kon hij het niet precies zeggen omdat het zo pril is...

er was duidelijk een vruchtzakje te zien met een heel klein vruchtje erin (zie album)....

nu ben ik volgens hem 7 wkn en 4 dgn, maar gerekend vanaf 1e dag laatste zou ik nu 8 wkn en 2 dgn zijn...ook de vk zei dat je zeker in het begin even af moet wachten en dat bij de volgende termijn echo (volgende week woensdag) er een betere echo gemaakt kan worden omdat het toen nog zo pril is, dat kan ook bij jou zo zijn meid.,..

maak je niet gek wacht de volgende echo af...liefs smoekie

11. angeloflove

4 apr 2007
    93
    0
    0
    dank jullie wel voor jullie lieve reactie het houd ff de moed op..
    het is alleen he geduld he!
    maar dat komt ook wel goed

groetjes suuz

Deel Deze Pagina