Voor mijn oudste dochter heb ik vaak een Deryan gebruikt (vliegvakanties, op visite), we hebben toen voor mijn jongste dochter een nieuwe gekocht maar helaas wil ze er niet in slapen. De Travel cot is een licht en compact reisbed/tent dat gemakkelijk mee te nemen is. In de tent ligt een matras. De tent is tevens voorzien van vliegengaas. Zo kan je je kind in de gaten houden en je kind kan jou ook zien. De Travel cot is erg gebruiksvriendelijk. Hij is in 2 seconden uitgeklapt en je kan hem in 8 seconden weer inklappen. De Travel cot neemt zeer weinig ruimte in beslag en is superlicht. Dit is ideaal wanneer je hem mee neemt op reis. De gebruikte stoffen in de tent zijn brandwerend en 50% UV bestendig. De tent heeft een dubbele bodem waar het luchtbedje in gaat. Zo kan de baby nooit onder het luchtbedje komen. Wij vinden dit het ideale 'reisbed'! Afmetingen: 130x70x65 cm., incl. slaapzak, luchtbed (pomp zichzelf op) en draagtas. Gewicht: ong. 3,5 kg. Voor kinderen van 0-4 jaar. Ik heb de Deryan gekocht voor 70 euro en ik verkoop hem voor 40 euro. Ik kan tegen verzendkosten de Deryan ook versturen. Groetjes Senna