Nog nooit van gehoord

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mussie, Aug 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi vk,
    weer een vraagje van mij :oops:
    Ik heb net mijn 3e miskraam achter de rug( misschien weet je het nog, ik heb je nl pas een vraag gesteld)waar we erg verdrietig om zijn :cry: We vragen ons de hele dag af :waarom??? Morgen moeten we naar de gyn voor verdere onderzoeken. Er werd al gelijk gezegd dat er bijna nooit wat uit de onderzoeken komt. Nu kreeg ik te horen dat iemand die ook achter elkaar miskramen kreeg, een chromosonenonderzoek heeft gehad, en bij haar kwam er uit dat ze te weinig chromosonen aan maakt om een meisje te krijgen. Als ze zwanger zou zijn van een meisje zou het gehandicapt zijn in welke vorm dan ook :( Ze heeft dan ook alleen gezonde jongens op de wereld gezet. Waar ze ook super blij mee is hoor :) Gelukkig ging dat wel goed ;)
    Ik hoop niet dat mijn vraag vreemd over komt maar ik zou het graag willen weten of dat idd zou kunnen. Nou weet ik natuurlijk helemaal niet of er bij ons wat uit gaat komen. Maar stel je voor dat ik dat ook zou hebben. Ik denk nu de hele tijd ( ik ben een maler) dan zou het dus zo kunnen zijn dat ik 3 meiden ben verloren :cry: :cry: :cry:
    Hebben jullie hier wel eens van gehoord???
    Liefs, mussie

2. Lonneke

Lonneke Actief lid

Jun 16, 2006
    368
    0
    0
    Ga daar alsjeblieft nog niet vanuit. Die kans is wel heel, heel erg klein, dat dit bij jullie ook het geval is!!!
    Sterkte en succes morgen bij de gynaecoloog

Lonneke

3. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee, ik probeer er niet van uit te gaan, maar het kan dus wel, wat uit ik je antwoord begrijp? We moeten zo naar de gyn, dus het wordt vervolgd, ik hou je op de hoogte en duim heel hard voor mezelf dat dat bij mij dus niet het geval is. :oops:
    Bedankt voor je reactie
    Liefs, mussie

4. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Lonneke,
    de gyn zei dat dit zeer zeldzaam is dat dat eruit zou komen. Zij had het iig nog nooit meegamaakt.Ik hoop dat dit zo blijft ;)
    Hoe het kan dat ik steeds een mk krijg weet ze natuurlijk niet. We krijgen nu een chromosonenonderzoek en verdere bloedonderzoeken. Ook krijg ik een methionine-belastingstest. We zijn voorlopig dus even onder de pannen. :( En als we daarna nou wat weten, maar gyn zei dat er meestal weinig tot niets uitkomt!
    Liefs, mussie

Share This Page