(Camping Bellevue Normandië) - ervaringen?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by missmamsie, Mar 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ik ben benieuwd of er mensen op zwangerschapspagina zijn die ervaring hebben met deze camping. Misschien dat ik zo al een beetje meer een beeld kan krijgen van onze komende vakantie:)

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Wij zijn er 16 jaar geleden geweest :D. Was toen een prima camping ;). Prachtig uitzicht!

Maar zijn er niet meer campings daar die bellevue heten?

3. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Oh, wat grappig... ik plaatste het met het idee dat 'dat wel erg toevallig zou zijn', maar dus toch :) Nu je het zegt is dat idd zo, wij gaan naar die van Vacansoleil. Wil je misschien iets meer vertellen over jouw ervaring? Mijn man heeft de camping uitgekozen (ik heb enthousiast direct ingestemd, maar toen ik verder ging kijken kreeg ik het gevoel dat er niet zo heel veel te doen is in de omgeving:)) en de jongens (8 en 5) hebben er erg veel zin in, maar ik...zoek misschien een kleine garantie dat het er idd de moeite waard is. :D

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik zou even op zoover kijken of er reviews zijn. Toen wij er waren was ik 19 en erg verliefd en nog geen kinderen, dus hadden genoeg aan elkaar ;). Maar zover ik weet was er niet veel te doen, maar goed kan natuurlijk veranderd zijn in 16 jaar ;)

5. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Dankje:) Had al wel even op zoover gekeken, maar daar stond niet veel. Ach, manlief en ik zijn ook verliefd en hebben in principe ook genoeg aan elkaar en aan de jongens;):) Het word vast leuk!:)

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ach veel heb je toch ook eigenlijk niet nodig ;). Normandie is wel heel erg leuk vond ik!

7. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben als kind op een camping bellevue in normandië geweest. Dus als er maar 1 is zal dat die wel zijn. Maar geen idee hoe het er nu 20 jaar later uitziet;)

8. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ah, Tuc, ook niet heel recent zie ik:) De Fransen zijn over het algemeen niet de snelsten heb ik begrepen,maar in 20 jaar zal er vast wel wat veranderd zijn;)

Normandië is idd prachtig en we zijn met de auto, dus we gaan er toch wel op uit. Komt vast goed:)

Share This Page