Nog nooit meegemaakt...iemand een idee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vitamientjuh, 28 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Hallo dames,
    Ik ben (momenteel) niet bezig met zwanger worden maar ik weer niet goed waar ik mijn topic kan plaatsen.
    Ik heb 2 januari mijn menstruatie gehad en 17 jan een eisprong. 18 en 19 jan had ik heel weinig bruinverlies. Daarna sinds 23 jan weer elke dag bruinverlies (nog steeds), ik heb ook zo nu en dan pijnlijke krampen (net als tijdens mijn vorige zwangerschappen). Ik heb vandaag voor de zekerheid een (action) test gedaan en die was negatief. Iemand een idee wat het kan zijn? Want ik begrijp er niks meer van ;)

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je bent niet bezig met zwanger worden, maar weet wel precies wanneer je eisprong was? Heb je ovulatietesten gebruikt dat je dat zo zeker weet?
    Ik denk overigens dat je wel rond 18 januari je ovulatie gehad moet hebben gezien je bruinverlies (ovulatie bloeding). Wellicht heb je daarna last gekregen van spotting wat wel eens voor wil komen bij een te laag progesteron gehalte na eisprong.

Als het innestelbloed zou zijn geweest, had je nu een positieve test in handen moeten hebben aangezien je vanaf innesteling HCG aanmaakt.

3. Vitamientjuh

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Haha ja het klinkt vreemd. Ik was voor mijn zwangerschappen altijd heel onregelmatig ongesteld. Dus ik hou nu even mijn cyclus 'in de gaten'. Ik heb wel tijdens mijn zwangerschappen altijd utrogestan (progesteron) moeten gebruiken ivm lage waarden. Maar he nooit geweten dat het zonder zwangerschap ook laag kan zijn ;).

4. Vitamientjuh

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Weet iemand of ik dat bruinverlies van de 23e gewoon als menstruatie moet tellen?

5. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Nee telt pas bij roodverlies.
    Maar doe je het niet veilig dan?

6. Vitamientjuh

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Oké bedankt voor jullie reacties dames. Dus ik moet mijn menstruatie nog afwachten.
    Daisy nee, het duurt hier toch een tijd voordat ik zwanger ben. Mocht het toch eerder gebeuren dan is het welkom :)

Deel Deze Pagina