Jongens, de meesten van jullie zullen mijn naam inmiddels wel herkennen. Pancakes met de eeuwige cyclus na de pilstop... Inmiddels op dag 150. Eerder opende ik een topic met de vraag waar al die afscheiding nou vandaan kon komen. Ovulatietesten waren negatief... Maar vanavond een test gedaan en kijk! Binnen een paar seconden dit!!!!!!!!!!! EINDELIJK, echt jongens, sorry voor dit uitzinnige topic, maar ik kan echt niet meer lullen van blijdschap, ik sta echt te TOLLEN. En het mooiste is; vanaf nu is alles goed. Om een menstruatie sta ik ook te springen... en misschien zeggen jullie; die is nog niet helemaal positief, okee ik blijf doortesten... maar testjes tot nu toe waren omowit... Gisteravond nog! En nu dit... o jongens ik lijk wel dronken!!!! Zo blij!!!
Veel plezier de komende dagen Nog wel even doortesten, want hij is naar mijn idee nog niet helemaal positief. Als destijds mijn testen zo donker werden testte ik 2x pd, omdat mijn piek max 12 uur duurde (meestal nog korter)
Zo issie uiteindelijk geworden. In het echt is het testlijntje donkerder dan het controlelijntje eigenlijk!!!! Dus lijkt mij behoorlijk positief... Manlief gaat morgenochtend vroeg naar cursus en is pas donderdagavond laat weer terug dus het heeft verder ook niet heel veel zin, maar we hebben het ongeveer 2,5 uur voor deze test nog wel gezellig gehad, dus op hoop van zegen maar!!!!! En zo niet, dan word ik lekker ongesteld. Daar kijk ik ook naar uit. Oh man, ik ben UITZINNIG En ja, straks eindelijk die banner aanpassen, mijn GOD wat ben ik daar aan toe...
Super goed!!! Ik had je verhaal gelezen ja en snap dat je super blij bent!! Kan je eindelijk verder!!
Haha, heerlijk deze blijdschap en ook héél erg begrijpelijk Fijn, meis!! Nu hopen op een net zo mooie zwangerschapstest over 2 weken
Ik had nog nooit gereageerd omdat ik je niet kon helpen maar wel alles gelezen (vooral omdat je opviel door je leuke profielfoto haha) maar wat ontzettend fijn voor je! Je hebt wat moeten doorstaan joh :O ik zou helemaal gek zijn geworden.. Ik hoop op een goede bloeding over twee weken (of gelijk een positieve test natuurlijk)
Wat goed zeg!! Ik duim dat er ook een mooie eisprong volgt binnen 2 dagen Ennuh dat je maar gelijk mooi resultaat mag boeken
Haha snap je volkomen.. Bij mij duurde het 142 dagen na de pil.. Sprong ook n gat in de lucht toen alles op gang kwam. Na de curettage weer lang gewacht.. ook weer uitzinnig.. Geniet ervan.. !
Jullie zijn zo lief allemaal. Echt, ik zweef nog steeds een beetje van geluk. Hij was zondag nog vrijwel helemaal wit. Een dag later knálpositief, zo maf! Maar zo fijn... Vanochtend meteen maar een lekker glas granaatappelsap op :-D Wie niet waagt, die niet wint. Maar ook menstruatie zou top zijn... Dit gevoel is het wachten bijna waard!!
Ik zit met een big smile je verhaal te lezen. Haha. Wat super goed. Eindelijk!! Nu kunnen jullie verder.
haha meis wat heerlijk dat je eindelijk wat ziet gebeuren op die pokkestaafjes . Op naar de volgende ronde of beter nog op naar een zwangerschap!
Ohhhhh ik herken dit zo erg!!! Ik heb staan juichen bij mijn eerste menstruatie en juichen bij mijn eisprong.. nu hopelijk nog een keer juichen om een zwangerschap!