Nog nooit uit logeren geweest

Discussion in 'Baby en dreumes' started by toerist18, Aug 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij hebben t bewust al wel gedaan.. 2x.. Vond t wel vreemd hoor. Heb m ook t liefst hier in zn ledikantje.

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ruben is ook nog nooit uit logeren geweest!
    Moet er inderdaad niet aan denken wakker te worden en hij is er niet:(

Maar ik denk ook niet dat er iets mis mee is als je het wel doet.

Mijn man en ik willen binnenkort ook een keertje uit eten gaan maar reken maar dat ik hem dan weer ophaal, of ik vraag iemand die bij thuis wil oppassen!

Ik ga met alles op mijn gevoel af.
    Toen Ruben net geboren was had ik er veel moeite mee hem aan anderen te geven, maar ik vond dat stom van mezelf en dus deed ik het toch......wilde niet gezien worden als zo'n mutserige moeder die haar kindje niet even los kon laten.

Totdat de kraamhulp zei dat ze het idee had dat Ruben het niet zo fijn vond (hij was ook niet lekker doordat hij vruchtwater had gedronken) en dat het misschien beter was hem niet te veel van hand tot hand te laten gaan. Mijn gevoel klopte dus!

Ik merk dat ik langzaam maar zeker steeds meer dingen kan laten gaan. en daar ga ik maar op af. Zolang ik er zelf geen goed gevoel bij heb om hem uit logeren te laten gaan, gebeurt dat dus ook niet.

Ergens anders slapen doet hij wel want we gaan geregeld op bezoek en dan stop ik hem altijd om een vaste tijd in bed, net als thuis en dat gaat prima! Maar als papa en mama naar huis gaan, gaat Ruben ook lekker mee!

3. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Lieve is 1x uit logeren geweest en dat was toen op het trouwfeest van mn broer.
    Ik vond het zo vreselijk om haar achter te laten!
    Heb me de hele avond best naar gevoeld!
    Was zoooo blij dat ik har weer kon ophalen de dag erna haha
    Het uit logeren hoeft voor mij nog niet zozeer dus!

4. bloem31

bloem31 Actief lid

Jul 10, 2007
    388
    0
    0
    Als ze gaat logeren dan eerst lekker bij mijn eigen ouders.....maar wanneer?
    Ik ben er zelf nog niet helemaal aan toe.

5. Secretje

Secretje Actief lid

Aug 28, 2006
    372
    0
    0
    Sinds Ruben na zijn geboorte van de kinderafdeling mocht, zijn we maar 1 nacht niet in het zelfde huis geweest. Dat was een paar weken terug toen Ruben in het ziekenhuis lag. Ik ben er ook nog niet aan toe.

Van mij hoeft het niet zo nodig dat hij uit logeren gaat (misschien alleen als de bevalling begint). Tussen de middag slaapt hij wel eens bij zijn tante, mijn ouders of schoonouders. Meestal geeft dat niet zo heel veel problemen.

Share This Page