Hee meiden, April dit jaar ben ik gestopt met de pil. Ik had al snel een cyclus van 18 dagen, te kort eigenlijk. Mijn laatste menstruatie kwam toen een week later ongeveer, dat was dus een "goede" cyclus. Ik had berekend dat mijn nod zondag 10 december was. En het kwam maar niet, ook niet echt het gevoel dat het eraan zat te komen. Ik slaap de laatste week heel slecht, en een raar gevoel in mijn buik. Vandaag toch maar een test gehaald bij kruidvat, en gaf meteen 2 streepjes aan Zelf kan ik het nog niet bevatten, zou het echt? :
Zoals vele dames gezegd hebben: EEN STREEP IS EEN STREEP Alvast voorzichtig gefeliciteerd meid! Groetjes Chris
2 streepjes is bij mij toch echt zwanger! als je je onzeker voelt nog 1 doen en anders ff naar de HA gaan teminste n afspraak maken! groetjes krulliewullie gefelciteerd en veel succes!
Hi hi, geweldig he die onzekerheid! Heb zelf ook 3 testen moeten doen voordat ik het geloofde. Als ik dat soms zag op de site dan dacht ik die meiden zijn gek, een streep is toch een streep? Maar als het dan bij jezelf gebeurd.......... Weet precies wat je voelt meis, gewoon je gevoel volgen. Enne gefeliciteerd. Monique
Joepie de Poepie! van harte meid, een streep is een streep als er streep op staat... lekker doorgaan naar het zwangeren forum en vooral goed voor jezelf zorgen. heel veel succes en van harte gefeliciteerd Aoife