Ben ik alweer met een vraagje Ik ben voor mijn vriend een cadeaubon aan 't maken met paint shop pro photo x2. Maar ik heb hier nog nooit mee gewerkt, dus ik snap 't niet helemaal. Op zich kom ik er wel redelijk uit, maar nu wil ik een foto op de achtergrond plaatsen en die dan zo vaag maken, zodat je er nog makkelijk een leesbare tekst overheen kan typen. De foto enzo heb ik gevonden, moet 'm nu alleen nog vaag maken. Maar hoe? Ik kom er niet uit. En er is hier vast wel iemand die 't wel weet. Als jullie snappen wat ik bedoel, volgens mij klinkt 't een beetje vaag .
Ik zal proberen het uit te leggen; Je heb rechtsonderin je lagenpallet, waarin je je foto ziet en wellicht nog andere dingetjes die je hebt toegevoegd. Dan heb je daarboven een balkje waar nu normaal staat. Dat zou je kunnen wijzigen. Daarnaast staat een wit balkje met 100 erin. Helemaal rechts in dat balkje zit een driehoekje, als je dat aanklikt en naar links verschuift dat wordt dat getal kleiner en je foto doorzichtig. Je kan zelf schuiven en kijken wat je mooi vindt. Hoop dat je het snapt!