Doe ik inderdaad af en toe maar ik word daar zo moe van altijd en mijn energie is nu al niet bepaald op hoog niveau.. maar ik ben vooral muggenmagneet, niet zozeer allergisch. ik word zelfs door vreemden aangesproken of dat muggenbeten zijn op mijn benen. Zoals op de foto zie ik er standaard uit in de zomer
Hier niet veel muggen, maar al zouden ze er zijn hebben we er ook niet echt last van. We slapen beide onder een klamboe, ideaal! (en nu met die hitte de airco weer aan)
oh wat vreselijk vervelend zeg! Al die stippen, dat is denk ik idd niet te verhelpen met die allergie pillen.
Wij hebben in elke slaapkamer en de woonkamer een foetsie liggen (elektrische vliegenmepper), voorzichtig met de knop ingedrukt hem richting de mug brengen en hij kilt de mug. Wel even ingedrukt blijven houden, zodat hij zeker dood is.
Ik lees toch wel dat we niet de enige zijn met veel muggen in huis dit jaar. We gaan eerst de horren aanpakken, ook op zoek naar en hor met een punt(het raam heeft een klein schuin stukje bovenin) en als dat volgend jaar niet voldoende helpt dan maar paraffine in de kruipruimte….
Wij wonen aan het water, geen horren en totaal geen muggen. Maar mijn vriendin is lek geprikt liet ze net zien op het schoolplein. Dus wisselt blijkbaar
Omdat ze voordat we naar bed gaan op het plafond zitten en ik daar niet bij kan. Pas als het licht uit is komen ze naar beneden en steken ze je. Uit de stofzuiger er nog nooit 1 zien ontsnappen. Vliegen vangen lukt niet met de stofzuiger, die zijn slimmer en sterker.
Kwam net dit artikel tegen op NOS: https://nos.nl/artikel/2490123-muggenoverlast-flink-toegenomen-piek-verwacht-door-huidige-hitte Moest gelijk aan dit topic denken!