Wat een leuk topic, ik voel me op een hoop punten altijd een soort freakshow als je de media moet geloven, maar - zoals ik dacht - lees ik hier toch dat heel veel mensen heel veel dingen nog nooit hebben gedaan. Ik heb nog nooit drugs gebruikt Ik heb nog nooit iets gestolen Ik heb nog nooit met een andere man dan mijn man het bed gedeeld/relatie gehad Ik ben nog nooit naar de sauna geweest Ik heb nog nooit een massage gehad (afgezien van privé ) Ik ben nog nooit op de Euromast geweest (en woon wel in de regio) Ik ben nog nooit op de Veluwe geweest Ik ben nog nooit op vakantie in Frankrijk geweest, behalve Parijs of Disneyland Ik heb nog nooit wild gegeten Ik heb nog nooit een fluorbehandeling gehad bij de tandarts Ik ben nog nooit geopereerd Ik heb nog nooit blaasontsteking gehad Ik heb nog nooit een bikini in het openbaar gedragen Dingen als tattoos nemen en vrouwen zoenen vind ik niet perse onder de dingen vallen waarvan het raar is als je ze niet hebt meegemaakt, dus die ga ik niet allemaal noemen .
Ik heb nog nooit: -echte weeën gehad -voor Netflix betaald -alleen in een auto gereden -een middelbaar schooldiploma gehaald (wel mbo en hbo)
Heb je geen rijbewijs of ben je gewoon heeeeel populair? Ik heb nog nooit: -een tattoo gehad -iets gebroken (*even virtueel afklopppen...*) -langer dan drie weken zonder huisdieren gewoond -een echte borstcrawl gedaan
Ben nu wel heel benieuwd hoe je auto er uitziet . Kan me er echt niks bij voorstellen! Ik rij minstens een keer per maand door de wasstraat en dan nog erger ik me aan hoe goor ie wordt.
Dat is dus ook mijn motto. Ik heb heel veel (foute/stoute) dingen gedaan en nee heb er geen spijt van.