Goeiemorge allemaal! Vandaag ben ik alweer 17+2, vanmorgen toen ik opstond al erge last van lage rugpijn. Maar nu begin ik ook weer dat vervelende ongesteldheidsgevoel te krijgen ook naar m'n liezen toe. Is dit normaal? Is dit nog bandenpijn, ook nog met de 17weken?
Of het normaal is weet ik niet, maar ik heb het sinds een week ook weer. Daarvoor tot een week of 7-8. Zal er toch bij horen denk ik .... Het groeit steeds groter allemaal.
Same here en heb er nog steeds wel eens last van. Als het goed is, is het gevoel ook zo weer weg anders de VK ff bellen of bespreken tijdens je consult.
Ik heb dat ook! Komt om de twee weken weer een keertje opzetten. Alsof mn baarmoeder dan een groeispurt maakt! Het is niet pijnlijk, wel zeurend gevoel, vaak snachts, kan er dan ook echt van wakker liggen. Vaak pak ik een warme kruik of drink ik een warm glas thee. Dan gaat t wel. Heb dat wel vaak een aantal uren achter elkaar en soms wel drie dagen. Daarna weer nergens last van.
al vanaf het begin helaas buikpijn. Het komt door de groei maar hier ook door dat de kleine heel laag ligt.
Okay, kom ik weer aan.. Maar heb het nu dan ook, ik denk dan ga ik wat lopen. Maar heb dat al vaker gehad maar het voelt dan als een drukkend zwaar gevoel in de vagina. Dus ik een beetje googlen, zie ik dat je dit op het laatst in je zwangerschap kan krijgen als het kindje in aan het dalen is??
Bij mij ligt de baby volgens mij met de voetjes laag. Hierdoor heb ik altijd beweging in de onderbuik. Echt heel laag, net boven de vagina. Soms schopt de kleine ook tegen mn blaas. Heb een tijd lang echt n zwaar gevoel gehad alsof er al iets uit kwam zakken. Ben toen op een extra controle geweest en alles was goed. Ook bij inwendig onderzoek niets te zien. Het gevoel wat je omschrijft is dus hetzelfde wat ik had. Het komt goed meid. Wel spannend he, een zwangerschap! Probeer ook te genieten!
Dankjewel voor de geruststelling . Maar inderdaad een raar gevoel alsof er iets naar buiten wil. Ja, wat een mooie maar toch ook soms een onzekere tijd. Ben er verder toch ook volop van aan het genieten, de eerste plopjes en kriebeltjes zijn sinds gisteren al een feit, wauw