Alleen vriendlief en ik weten natuurlijk dat we nog zwanger zijn wil eerste ego afwachten over 3 weken met 10 weken hebben we die. Maar jeetje zo kort zwanger em kan je je zo zo beroerd voelen! Kan iedere dag om janken soms doe ik het ook. Zoooooo moe de hele tijd en voel me energieloos! Lopen kost als moeite. De heleeeee dag misselijk en in de avond soms erger heb emesafene voor gekregen 2 keer per dag en morgen ga ik de huisarts weer bellen voor iets anders want dit helpt niet. Heb alle tips die ik online heb gelezen al geprobeerd niets helpt! Hele dag geen trek in niets en prop alles naar binnen in kleine beetjes. Plassen ook om de 10min! Was de eerste week op een roze wolk sinds week 6 is het drama hele dag beroerd met rommelde maag! Pffff weet het allemaal niet , wil de verloskundige niet bellen omdat ik denk dat die toch gaat zeggen dat het erbij hoort! Ben ook zo onredelijk soms tegen vriendlief , ik bied hem mijn excuses maar zo heb ik me nog nooit gevoelt. Iemand die dit herkent en mij tips kan geven??
Ach Momma, Ja dat is echt heel vervelend zeg. Tips op internet zijn inderdaad niet alles. Het is zelf ook veel zoeken naar wat voor jou helpt. En soms helpt het één wel en het ander niet, en dat kan ook nog eens per moment verschillen. Wat mij goed viel waren aardbeien en lauw warm water. Maar ja, kan voor jou zo maar wat anders zijn. Ik weet wel dat warm eten echt niet ging, maar koud juist wel. Zoals je leest geen gouden tip. Maar ik zou zeggen geduld met jezelf en komt vast goed.
Heel herkenbaar hoor Momma! Hier de eerste 12(!) weken ook echt beroert geweest. Geen honger en moest echt onder dwang van mezelf wat eten. Makkelijk gezegt maar het wordt beter. Maar daar heb je nu natuurlijk niks aan. Gun jezelf vooral de rust, hoe moeilijk dat ook soms is. Ikzelf ben nu sinds 2 weken aan de floradix (ijzer drankje) dat geeft me wat meer energie waardoor ik me een stuk beter voel. Hou nog even vol! xx
Beide zwangerschappen ontiegelijk misselijk geweest. Overgeven tot uit knop neus!! Helaas geen tips, je moet er ga doorheen bij mij stopte het bij 13 weken gelukkig!