Wel balen dat je rustig aan moet doen. Ik snap het wel je wil nog van alles doen. In mijn album heb ik wat foto's van de babykamer staan. het is nog niet af hoor. Het moet nog verder aangekleed worden.
Dat wordt vast een heel mooi kamertje! Wat leuk bedacht, met die wolken op de schuine wand! Welk gedichtje heb je boven het ledikantje?
Dank je Ben er ook wel trots op. De tekst boven het ledikantje is van dikkertje dap met een girafje in het midden.
Leuk!! @iedereen: zijn jullie al uit over de naam? Wij hadden een prachtige en nu begint mijn vriend te twijfelen.... Ik vind het zó lastig omdat ik die ene naam zo mooi vind, niets haalt het daarbij
Ja wij zijn er al heel lang uit zowel voor een meid als een jongen. Ik had de jongensnaam verzonnen en m'n man de meisjesnaam. Gelukkig hebben we alle twee dezelfde smaak.
Hai meiden, Zie nu pas dat jullie berichtjes hebben geschreven haha @ Ladydi: Gewoon lekker rustig aan doen meis! Wat fijn dat je kleine maar 1 week voor op schema ligt en dat alles goed is! @ Namen: Die hebben wij 1 hele mooie voor ons meisje. Daar wijken we gelukkig niet meer vanaf. Als ik tegen die kleine praat, dan zeg ik ook haar naam dus die zit er al helemaal in Wel lastig dat je vriend begint te twijfelen.. @ Kaat: Wat een prachtig en schattig babykamertje
Hier gaat alles goed de kleine is druk bezig met bewegen en schoppen (soms beetje pijnlijk ) Verder hebben we dinsdag een 3d echo gehad die heel goed gelukt is ons meissie heeft echt van die bolle wangetjes (om verliefd op te worden) Verder merk ik dat ik al wel wat vocht vast houd in mn handen, dus effe in de gaten houden of het niet erger wordt. Alles goed met jou? xx
Haha, ja, begint het bij jou ook af en toe pijnlijk te worden, dat schoppen? Ik heb soms als ik met mijn hand voel op een plek waar de baby duwt, dat het dan als een blauwe plek aanvoelt. Totdat het handje weer weggaat. Erg maf Ik heb trouwens sinds een week dat het veel meer stompen en duwen is dan echt trappelen, jij ook? Wat fijn dat de 3D-echo zo mooi was! Wij vinden het te duur voor nu (kost net zoveel als alles wat we voor deze baby hebben gekocht ), de vorige keer vond ik het wel echt heel erg mooi Hoe is het nu met je handen? Hier ook een vochtvasthoudprobleem, maar dan met name in mijn benen en voeten. Mijn handen juist niet, mijn ringen zitten de laatste weken erg los Ik begin inmiddels ook erg last te krijgen van mijn blaas: ik moet heel vaak plassen en als ik niet ga, kan ik niet goed meer lopen omdat het dan erg pijn doet. Heel vreemd... Zodra ik dan drie druppen geplast heb (want meer is het niet..) dan kan ik weer normaal lopen. Heb jij dat ook? Ik had dat de vorige keer niet, dus ik herken het ook niet... En verder ben ik heerlijk aan het genieten van dat kleine mensje in mijn buik En ik heb zo'n zin om dat baby'tje straks vast te houden. Af en toe kan ik echt niet wachten
Ja het schoppen wordt nu echt heel pijnlijk en het zijn inderdaad geen onschuldige schoppen meer maar echt stompen en duwen wel ontzettend leuk om te voelen, maar vooral erg raar. Ik krijg ook echt een duw terug als ik mn hand er tegenaan houd. Wij zouden bij een 2e ook geen 3d echo meer doen hoor. Het was super leuk om mee te maken maar voor 1x. Ja het vocht in mn handen houd een beetje aan, op andere plekken nog geen last van maar dat kan nog komen natuurlijk Hier ook blaasprobleem. Vooral snachts wel 4x naar het toilet. En het gevoel niet meer te kunnen lopen als je moet plassen heb ik ook heel erg. Ik loop dan helemaal krom .. misschien omdat de baby erop drukt ouzo? Ik kan ook echt niet meer wachten. Nog maar max 12 weken en dan houden we ons kleintje eindelijk in onze armen Ben echt aan het aftellen xx
Lilo, wat leuk dat je een 3d echo heb laten maken! Het begint bij mij ins ook wel pijnlijk te worden die schopjes en dat van die blaas herken ik wel. Ik ben vannacht ook weer 4x naar de wc gegaan. Hier, Dinsdagavond moest ik voor controle naar de vk. Het gaat allemaal heel goed, ze ligt al met het hoofdje naar beneden dus dat wordt waarschijnlijk geen stuitligging. Alleen mijn ijzergehalte was aan de lage kant. Over twee weken weer een controle. Dit weekend zijn we de kinderkamer aan het afmaken, heerlijk gevoel is dat Hoe wordt jullie weekend?
Hoi Ladydi, Leuk dat deze topic weer is geopend, het gaat heel goed met mij. De laatste loodjes he! Ze ligt ingedaald en alles ziet er tot nu toe goed uit. Dus afwachten maar. Hoe is het met jou?
Fijn dat je je goed voelt! Kun je nog goed de deur uit en dingen doen? Ik merk dat het nu echt zwaarder wordt, in combinatie met een peuter verzorgen. Vandaag is hij naar de creche, dus heb ik een dagje rust. Heerlijk Vorige week had ik nog veel voorweeen, ze lijken nu weg te zijn. Ik ben erg benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Wat mij betreft mag het vandaag wel, aan de andere kant ga ik dat getrappel vast heel erg missen...
Ik kan me voorstellen dat het met een peuter erbij best zwaar is. Ik merk ook wel dat ik nu niet alles meer kan. Ik ga het getrappel ook wel missen maar ik ben ook erg blij als het eruit is Ik ben nu zo benieuwd hoe ze eruit zal zien. Ik kan nog goed de deur uit en dingen doen gelukkig en jij?
Hoe het kindje eruit zal zien, daar ben ik inderdaad ook zo benieuwd naar. Nog even geduld... Ik kan op zich nog wel naar buiten, maar lopen gaat niet heel goed meer, dus ik hou het bij korte stukjes, veel met de auto of de fiets. Het is ook zonde om binnen te.zitten met dit weer. Fijne dag!