Hallo dames! In juli '12 zijn we gestopt met de pil om te gaan voor een 1e kindje. Ik heb de pil ongeveer 10 jaar geslikt. Omdat ik altijd heel onregelmatig was en omdat ik last had van acne ben ik hieraan begonnen. Mijn 1e cyclus duurde na het stoppen ook 122 dagen. Mijn 2e cyclus duurde 40 dagen en nu ben ik met mijn 3e cyclus bezig na het stoppen. Alleen ik ben nu meer dan in de vorige cyclussen last van een paar kwaaltjes. Zo ben ik al een paar keer echt drijfnat van het zweet wakker geworden en 1 keer kreeg ik overdag echt een opvlieger. De laatste paar nachten wordt ik telkens vroeg wakker, terwijl ik een echt avondmens ben en juist lekker wil uitslapen. Nu heb ik ook ineens veel minder last van acne. Ik nauurlijk een beetje gaan zoeken op internet en dan kom je bij de symptomen van een vervroegde overgang uit. Wie kan mij hier meer over vertellen?
dat kan je beter bij je ha informeren want van internet word je gek, mijn ha zegt heel vaak dat hij had gehoopt dat het internet er nooit was gekomen ivm mensen nu zelf gaan dokteren via internet. het hoeft namelijk lang niet te zijn wat jij gevonden heb die vervroegde overgang. want wat jij beschrijft kunnen volgens mijn ha ook ontpillingsverschijnselen zijn, (ik heb dat ook sinds ik gestopt ben met de pil dat zweten in bed en vroeg wakker etc)
Je kan zeker een half jaar bezig zijn met ontpillen!! En zoals blackrose zegt, je vind zoveel dingen op internet, het kan ook PCOS zijn, dit vind ik meer bij je klachten acne en opvliegers en voorheen ook al lange onregelmatige cyclussen passen Maare ik zou gewoon keer een afspraak maken met de HA, want zelf doktoren maakt je alleen maar angstig wat soms gewoon onnodig is geweest... SUCCES!!
Dat is ook zo. Bij alles wat ik voel ga ik kijken op google. Dan maak je jezelf ook gek. Heb er ook even over gepraat met mijn mannetje en dat lucht wel op. Ik ben nog maar een halfjaar van de pil af, na die 10 jaar geslikt te hebben. Dus opzich is het ook wel logisch dat mijn lichaam even niet weet hoe die moet reageren!