Hallo allemaal, Mijn vriend en ik hebben een spannende en onzekere tijd achter de rug. Ik ben kort geleden gestopt met de pil omdat we toch eigenlijks wel een kinderwensje hadden/hebben. Tot dat ik na een tijdje nog geen menstruatie had en op eigen benen naar de verloskundige ben gestapt omdat ik het niet vertrouwde. Zo doende ben ik via de verloskundige naar het ziekenhuis gestuurd ook daar werd gezegd dat ik niet zwanger was. Ergens geloofde ik dat omdat ik onduidelijke testen had. Sinds een paar dagen terug ontzettend last van mn borsten dus afgelopen vrijdag even de dokter gebeld waar ik vandaag terecht kon. En ook meteen vanavond een afspraak had bij de verloskundige. Naar alle echo's en onzekere periode mag ik het eindelijk toch zeggen.. IK BEN ONGEVEER 4 WEKEN ZWANGER !!! Ps: ik wil graag tegen mensen zeggen die hun twijfels hebben, je kan na het stoppen wel gelijk zwanger worden, en ook daarbij hoeven in het begin echo's dus ook niet alles te zeggen Ik gun het iedereen
Gefeliciteerd! Gelukkig voor je bevestigd Wat betekenen trouwens die cijfers in de handtekening? 30-31-28-49 bv
Proficiat!!! Die cijfers beteken het aantal dag van een cyclus, 30 dagen en dan ongesteld, dat het zo wisselt betekend dat iemand een onregelmatige cyclus heeft, heeft iemand bv 30-56-35-46-.... dan zit iemand in ronde 5 om zwanger te worden.
Gefeliciteerd! Ben je dan niet al een maand verder, omdat je 9 mei al een positieve test had? Of bedoel je dat ook?