We gaan over 2 weekjes 1 weekje op vakantie en we willen graag iets hebben om de kinderen om in te zitten als we stukken gaan wandelen en wil ze niet in de gewone kinderwagen doen kan je ook zo weinig in kwijt. Nu zitten we te denken aan opvouwbare bolderkar of zo'n fietskar die je ook als wagen kan gebruiken. Iemand tips en waar zijn ze niet te duur?
Ik heb een opvouwbare bolderkar, van de lidl volgens mij. Maar ik vind het loei zwaar met 2 kinderen er in. Ze zijn 2 en 5, en ik ga er echt niet voor de lol een eind mee op pad in de bolderkar..
ik heb op mijn vakantie een fietskar gehuurd maar daar kan je echt niet veel in kwijt hoor. verkijk je daar niet op. ik kon meer kwijt in de wandelwagen dan in de fietskar. aan de wandelwagen kan je ook nog een grote tas hangen. ik had gewoon een grote luiertas eraan hangen en nog spul eronder. en heb je dan een tweelingwagen of 2 aparte wandelwagens mee? je kan dan wel onder elke wagen spul kwijt he. en zoveel spul hoef je nou ook toch niet mee te nemen? fietskar vond ik niet bepaald lekker rijden met 2 kinderen erin. groot, log ding. en een bolderkar vind ik persoonlijk ook niet bepaald lekker lopen. vooruit trekken is zwaar hoor. en kids zitten ook nog eens open en bloot. als het smerig weer word dan zitten ze in de regen. ik weet niet hoe oud ze zijn maar in de wandelwagen kunnen ze nog slapen en de regenhoes kan er overheen.
Wij hebben een houten bolderkar van berg (redelijk klein en makkelijk op te bergen). Een inklapbare stoffen bolderkar loopt veel minder fijn vind ik. Een fietskar heb ik geen ervaring mee. Lijkt me zeker niet onprettig!
Wij hebben een fietskar en ik vind hem zeer prettig lopen, en met een haak of 2 kan je er ook tassen aan hangen. Gaan meestal tot max 45