Dag meiden, Ik lees vaak dat meiden die zwanger zijn vaak als eerste symtonen hartkloppingen hadden of kort ademig zijn maar waar neer heb je daar dan last van altijd of juist als je bezig ben b.v. trap lopen. Groetjes Daliya
geen idee meid Heb er zelfs nog niet eens echt van gehoord..wel van duizeligheid! Maar weer wat bij geleerd dus.. Sucses..hopelijk krijg je meer antw
ik had het eigenlijk altijd maar met traplopen werd het erger ik had het gevoel alsof mijn neusnooit schoon was dat iets mijn luchtweg vernauwde
Ben je niet zwanger? Ik heb er ook wat last van. Ik dacht dat ik aan het ontpillen was. Na 3 testen 3 weken niet meer getest en afgelopen woensdag toch nog maar eens een test doen. En ja hoor ineens was hij positief...
Sinds het begin van mijn zwangerschap heb ik ook last van kortademigheid en hartkloppingen. Ik kan niet eens normaal te trap op lopen en dan sta ik al te hijgen . Ik sport normaal gesproken 4 uur per week maar zo als ik me nu voel lijkt het wel of ik 3 pakjes zware shag rook per dag. Misschien tijd voor een test?!
hoi , Nee ben niet zwanger ik heb 3weken geleden een vaginale echo gehad ,daar was niks te zien ,en mn zwangerschaptesten zijn ook negatief.. wat het is weet ik niet..... wauw appart al die tijd dacht je gewoon aan het ontpillen ben je al naar de verloskundige geweest?