Nog pril

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door MamaTi, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaTi

MamaTi Lid

15 mrt 2012
    7
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Nieuw op het forum en nieuw in de zwangerschap. Ik ben 29 jaar en nu zo'n 5 weken zwanger van de eerste.

We hebben wat moeite gehad met zwanger worden omdat mijn cyclus zeer van de wap was door mijn overgewicht, maar na 16 kilo afgevallen te zijn deed 'ie het weer netjes regelmatig :) Na 3x ongesteld te zijn al zwanger! Ik was wel even bezorgd omdat ik van de week wat bruin/donkerrode afscheiding had. Maar dit was alleen bij het afvegen en ik moet zeggen dat ik me daar niet meer zo druk om maak (mede dankzij het meelezen op enkele fora).

Nu heb ik zelf al enkele keren de pendel gepakt en geprobeerd uit te vogelen hoe het met m'n zwangerschap gaat. Nu krijg ik telkens door dat ik zwanger ben van twee meisjes. Ik heb voor de zekerheid mijn zus en haar man ook laten pendelen (zonder voorinformatie) en die krijgen dezelfde info door! Mijn vriend is niet zo van het pendelen, maar hij zou het natuurlijk ook wel leuk vinden.

Krijg met 8 weken een echo, ik kan niet wavchten! Ben zo benieuwd of het inderdaad een tweeling is!

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Gefeliciteerd!

Wat bijzonder dat iedereen op 2 meiden uitkomt. Spannend hoor!

3. silvermist

silvermist Niet meer actief

welkom en gefeliciteerd! :)

4. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Welkom en gefeliciteerd geniet ervan!

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Gefeliciteerd

6. MamaTi

MamaTi Lid

15 mrt 2012
    7
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dankjewel voor de felicitaties, maar helaas vandaag slecht nieuws gekregen. Vanochtend begon 't vloeien en op de echo die ik tussendoor kreeg was geen vruchtje meer te zien. Miskraam helaas. Of wel nog zwanger, maar dan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dat weet ik eigenlijk pas volgende week zeker als mijn hcg-waarden opnieuw bepaald worden en vergeleken worden met die van vandaag. Maar hoe dan ook is het mis :(

7. Veritas87

Veritas87 Actief lid

14 mrt 2012
    186
    0
    0
    Wat een verschrikkelijk nieuws :( Heel veel sterkte!

8. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel veel sterkte

9. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012