Nog restweefsel na curretage

Discussion in 'Miskraam' started by Ilse84, Nov 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

Nov 25, 2016
    1,278
    755
    113
    Hoi allemaal!

Helaas is mij tweede zwangerschap uitgemond in een miskraam en heb ik daardoor 26 oktober een curretage ondergaan. Ik heb vrij lang bloedverlies gehad (is nu gelukkig gestopt) en het hcg lijkt ook uit mijn lichaam te zijn.

Echter op de echo van de nacontrole bleek nog een wat restweefsel te zitten. Ook zag de gynacholoog een rijpend eitje. Ze dacht dat het eitje dit weekend zou gaan springen.

Ik was al aan de gang met ovulatietesten en heb ook afgelopen weekend getest. Testen waren hartstikke negatief. Vraag me af of ik nu wel of niet een eisprong heb gehad... Kan het eitje bijvoorbeeld toch niet springen?

En kan ik überhaupt wel zwanger worden als er nog iets van restweefsel zit?

Hoop dat jullie me verder kunnen helpen

Groetjes
    Ilse

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Wat heeft de gyn gezegd over t restweefsel?

3. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

Nov 25, 2016
    1,278
    755
    113
    Vrij weinig, het enige wat ik op dat moment hoorde was vooral het woord eisprong :), dus ik heb niet doorgevraagd, waar ik nu spijt van heb.

Ze vertelde dat het mogelijk was dat het met de komende menstruatie eruit zou komen. Verder wist ze te vertellen dat het een klein stukje is. Als ik niet binnen drie weken ongesteld zou worden, moet ik contact opnemen.

Zie in je banner dat je twee infecties hebt gehad door restweefsel. Wat ontzettend heftig zeg. En ook dat je zwanger bent, gefeliciteerd! :)

Thanks voor je reactie. Het maakt je allemaal zo onzeker..

Share This Page