Owww wat is dit erg dat wachten!! Des te verder je er vanaf bent gaat het redelijk en lijkt de tijd snel te gaan maar nu sinds vandaag woooow de tijd kruipt voorbij!! Nog 2 nachtjes slapen en dan weten we woensdag om 11 uur eindelijk (!!!!) wat het geslacht is geworden!! Net in het NUB-topic in het forum van onderzoeken en echo's een foto geplaatst van de 12 weken echo en toen zeiden ze een jongen dus ik ben zoooooo f*cking nieuwsgierig!!
Mijn vermoeden is zelf ook een jongen alhoewel ik graag voor me dochter nog een zusje wilde. Anyway zolang het 10 vingers en tenen heeft ben ik een gelukkig mens
Ja dat sowieso Hoop dat het geen teasertje is, die van ons weigerde om 'het' te laten zien hahaha. Na een uur kapriolen uit te hebben gehaald (en hem een big mac te hebben beloofd) gaf hij ons uiteindelijk toch de full monty Ik was overigens overtuigd dat hij een zij was hahaha.. weird als je dan zo'n mini piemeltje ziet.
Hahaha ja kan ik me voorstellen! Bij mijn dochter zagen we het heel erg snel, die gaf eigenlijk meteen de 'volle maan' hahaha ik wist eigenlijk meteen dat ze een meid was vanaf begin zwangerschap en nu zegt me gevoel dan een jongen. Net zei iemand ook over die echo een jongen dus ben benieuwd
Spannend hoor!!! Ik ben "pas" 8 weken.. maar ik heb hetzelfde idee als dat jij hebt. Heb je een foto van je NUB?
Ik vond het bij de eerste twee spannend om te weten en bij dit prinsesje extra spannend.... Ik weet niet waarom want beide geslachten waren welkom. We hadden een heel lichte voorkeur voor nog een meisje omdat ons oudste zoontje ASS (autisme) heeft en we bij een jongen een extra verhoogd risico hadden. Maar ik had even blij geweest met nog een jongen.
Ik zal zo de com even aanzetten, mijn tel upload geen foto's Vandaag even rustig aan doen, pffff wat een rot nacht. Bij elke beweging in bed steken en krampen in me pens blehh. Had het gister ookal met me moeder erover, die zei ookal dat me buikspieren gewoon te sterk zijn en nu nog moeite hebben met loslaten zelfs al is dit de 2de... Ik kan nog 50x op me kop hangen en buikspier oefeningen doen hahaha (bij wijze van he)
Ik ben zooooo lui vandaag!!!!! Ik denk dat mijn lichaam ff rust wil. Afgelopen twee weken alle babykleertjes en dekentjes gewassen en gestreken....mss wat te ijverig geweest...... Ik heb ook steken en harde buiken!
Hier is de echo waar ik het over had. Ik was hier 12+1 weken De een zei een jongen en de ander weerdat het beentje ervoor zat dus tjah
Leuke echo trouwens! Ik ben helemaal niet goed in raden en zeker zo vroeg niet. Maar wil je wel heel veel plezier wensen vandaag! Weet niet hoe laat je moet? Neem aan dat je zeker wat laat weten. Ik hou het in ieder geval in de gaten. Ben zelf ook wel nieuwsgierig nu
Kon de nub idd niet zien want beentje zit ervoor Dus waar ze jongen vandaan halen van de echo geen idee hihihi Nogmaals gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!