nog sneller bevallen dan 1e keer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door erlida, 4 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Bij mij duurde de bevalling van marki het langst was met weeen en al 7 uurtjes

De bevalling van rick en kim waren allebij rond de 3 uurtjes dus heel snel heb amper weeen gehad met hun 2.

2. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    bekken te nauw...en alsnog een keizersnee?
    jee dat hadden ze bij mij moeten doen, ik was ook veel te nauw..
    heb daardoor al 3 jaar bekkenklachten, omdat ze de hele boel vernield hebben daar beneden..
    ik ben nu weer zwanger, en als ze hun afsprkaak nakomen bij de verloskunidge, dan laten ze me niet langer lopen dan 40 weken.
    wnat dit word ook weer een groot kindje, en ik zie het al weer voor me,
    en als ik dan ook nog overtijd zal lopen, hoe zal dat dan gaan.
    dus ik moet dinsdag naar de verloskundige........nou ik zou gestript worden, maar als dat niets uithaald, hooop ik niet dat ik pas een week later weer moet komen........ wnat als ik zo lang moet blijven lopen........
    pffffffff kan er wel al slapeloze nachten van hebben, moet er niet te veel aan denken.

maar vorige keer ben ik ook ingeleid..... en dat ging ook best vlug.
    vanaf de eerste wee tot dat mijn zoon geboren is heeft nog geen 7 uur geduurd, dus dat vind ik vrij snel.
    maar heb ook geen ideee of het bij deze sneller gaat......
    dat is wel zo bij een normale bevalling, maar als je ingeleid bent weet ik het ook niet..........

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow interessant topic zeg...

Bij de 1e ben ik ingeleid met 2 x een gel waardoor de weeën begonnen en daarna aan het infuus om de weeën krachtiger te maken.
    Ongeveer 20 uur geduurd.
    Zooow hoop echt dat de 2e sneller komt!
    Al die verhalen klinken hoopvol.
    Heb er nog geen 1 gelezen die langer over de 2e deed?

Hou dit topic in de gaten.

4. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik ben in 3,5 uur bevallen van 'een stuit'. Ons meisje was maar 4 pond, en iedereen zei dat ik daarom zo'n snelle bevalling had gehad. De gyn zei echter dat de eventuele 2e waarschijnlijk nog sneller gaat. Ongeacht het gewicht van de baby. Het hoofd van onze dochter had immers wel de 'normale' maat, en dat moet er in elk geval uit kunnen!

Dus mij is ook een nog snellere bevalling voorspeld, als er ooit een 2e mag komen. Ga dan ook zo weer voor een stuitbevalling! (want ook daarvan is voorspeld dat het weer zal gebeuren ivm afwijkende vorm van baarmoeder)

Deel Deze Pagina