Snowboots

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rjdn12, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Misschien een stomme vraag maar....;)

Ik vroeg mij af of het uit maakt qua warmte welke snowboots je voor je kindje koopt. Ik heb nu bij de prenatal snowboots gekocht, maar zie nu overal veel duurdere staan. Zouden die dan ook beter zijn?
    We gaan namelijk op wintersport, dus ze moeten wel warm zijn.

Wat denken jullie?

Groetjes!

2. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Ik moet ze ook nog hebben, en niet omdat we op wintersport gaan, maar mevrouwtje wil niet meer in de buggy, dus ik moet haar laten lopen straks door de sneeuw hihi :D

Heb gehoord dat ze bij Van Haren ook snowboots hebben, daar ga ik vanavond maar eens even een kijkje nemen...

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    In onze woonplaats is echt alles uitverkocht. Volgens mij maakt de prijs niet heel veel uit.

Wij hebben een tijdje terug bij scapino gekocht en die waren 10 euro per paar. Zijn lekker warm

4. Meara

Meara Niet meer actief

Heb bij schoenenreus gekocht. Maatje groter en extra sokjes weet je zeker dat ze warm zijn. Als je ze kiest met een plastic voorkant ofzo dan zijn ze nog beter tegen het water

5. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    wij voor beide kids bij van haren gekocht 13 euro geloof ik....maatje groter en 2 paar sokken zo komen ze ze winter wel door ( hoop ik :D ) Denk niet dat de prijs hoe hoger hoe warmer is.......

6. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    ik denk dat je al blij mag zijn als er nog ergens snowboots te krijgen zijn ;)

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier hebben we ze van de wintersportzaak. deze leken mij warmer

8. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ik zie ze nu nog overal daarom dat ik een beetje begin te twijfelen over mijn aankoop. Ik ga zondag de stad in en als er dan nog verschillende zijn ga ik vergelijken;) Kan ik altijd de prenatal boots nog terugbrengen!

9. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Hier was het overal uitverkocht helaas.. Meisje heeft ook maar een kleine maat (maat 20!) en het begon overal bij 23... Helaas dus geen snowboots voor haar..

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Plutosport heeft online nog kleine snowboots! Maatje 20-21

Deel Deze Pagina