Hallo wie is er nog meer in juni met de 1e ronde begonnen voor hun 1e kindje. Lijkt me leuk ervaringen uit te wisselen. Wij zelf zijn nu 3 maandjes met de pil gestopt en deze maand met de 1e ronde begonnen...heel spannend allemaal
Hoi Marjolein, allereerst welkom. Misschien kan je beter meekletsen in het topic " wie nog meer in de eerste ronde". Ik zit in de eerste ronde van juli, maar er zijn er een heleboel van juni en lang daarvoor. Errug gezellig. Zie je daar wel.
Hoi Daan 78 Ik heb dat topic gezien, maar die is veelste druk en er zitten ook meiden tussen die al langer bezig zijn. Ik vind het leuker om met meiden te kletsen die net als ik in de 1e ronde zitten...die ongeveer tegelijk NOD hebben etc. En om in dat topic wat jij zei mee te gana praten....er staan zoveel 100derde berichtjes...dat kan ik niet meer volgen...haha Groetjessss
Kan me wel voorstellen wat je bedoelt hoor. Maar je hoeft echt niet alles te lezen hoor. heeft ook geen zin. Ik onthou toch niet alles wat er staat. Ben er 2 dagen geleden ook ingestapt, 1e ronde en vind al aardig mijn weg. Gaat best snel dus. Maar ja, het is maar net wat je prettig vind. In ieder geval heb je er hier 1 gevonden die ook in de 1e ronde zit. Dus je topic heeft wel effect.